Alla inlägg den 20 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 20 juli 2007 16:15

Jonnas väckning idag blev ett sms vart de stod
"Nu måste du sovit 8 timmar :) Woho! Vakna! Vill du shoppa med mig idag?"
Sjuk i huvet..klockan var lixom 8.30
Hon är för energisk! God damn.
Jag kunna ju självklart inte somna om efter de, så jag gick upp med Lisa.
Lisa lagade frukost till mig å :p Ibland är de bra att ha inneboende :p
Åkte med Lisa o tanka en sväng runt 9.30 och sen släppte hon av mig hemma, och så åkte hon till jobbet. Vi ses ju inte förns på tisdag igen.

Jonna kom o hämta mig runt 10. Åkte först runt o handlade lite till deras roadtrip på Tisdag. Fan...vet fortfarande inte om jag ska följa med.
Vore ju ändå kul att bara åka iväg så där lite spontant. Andra semestern denna sommar då.
Dom ska åka till Halmstad från Tisdag till typ Fredag eller Lördag.
Får fortsätta fundera på den då.

Vi bestämde oss för att ta en lunch sen, runt kl.11.30
Åkte ut till Torshälla, till Lökens.
Hämtade med oss Sallad o Macka...och så min efterrätt då :p
Gick sen o satte oss vid ån o lunchade. Haha.. värsta romantisk date då :p
Får hoppas att ingen såg de så bara ;p   Ella skaffar flickvän :p  Herregud.. folk kan ju tro att jag är otrogen mot Lisa då xD Hahah... usch.. va skadad jag är.
Nej...jag är inte flata. Not yet anyway ;p

Efter vi lunchat åkte vi på ännu en shoppingtur, och sen åkte vi ner på stan o mötte min mamma, lillsyster, storasyster och min morbror.
Vi skulle gå o välja ut blommor till morfars begravning.
Jag var inte så intresserad så..vi gick ut o rökte istället :p
Dom hittade säkert fina blommor utan mig ;p

Efter vi gjort de så gick vi allihop till Java och fikade.
Trevligt värre =)

Jonna o jag gick sen o hämtade bilen o sen åkte hon o jag hem till henne o hämtade badkläder, och sen åkte vi ut till Ärla o solade.
Kunna ju inte bada.. var fan iskallt i vattnet.. nästan så mina fötter blev blåa :p
Låg o solade där ett tag.. tills vi  märkte att vi hade ett stort jävla grått moln över oss.
Då gav vi upp o åkte hem :p

Trevlig dag faktist.
Vet bara inte vad jag ska göra nu :/
Klockan är ju inte så mycket.
Har inga planer för ikväll längre. Rätt skönt. Fast kommer bli uttråkad som fan om ett tag.
Jag har ju värsta energin nu...bara för jag gick upp så tidigt.
Jag blir ju helt fuckad i huvet då :p haha... Inte bra

Oh Happy Day!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards