Alla inlägg den 22 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 22 juli 2007 20:23

Jobbade igår.
Gick till jobbet lite tidigare, så att jag skulle hinna göra klart allt innan folket kommer.
Jag blir ju så jävla stressad annars.
Kom iaf dit runt 19.
Satt ute o pratade med Mohammed o hans systerson ett tag, och sms'ade med han =) Det var så kul.

Gick iaf ner strax innan 21 o började plocka ordning med allt.
Så egentligen va de ju helt ovärt att gå till jobbet tidigare, när jag ändå börja fixa iordning allt vid samma tid som jag brukar ;p
Folket kom rätt sent igår, iof så brukar dom ju göra de, men inte så sent som igår.
Anywho..
Vart inte så många igår, men jag hade ju kul iaf ;p
Tiden gick grymt fort.. typ första gången de händer.
Kändes som att jag jobbade typ en timme bara.. fast de hade gått 6 timmar.
Prövade den nya drinken å...ingen jävel som beställde den :p Haha.
Men iof så brukar inte reggae folket beställa drinkar, så jag får väl ta o pröva den när vi har band istället.
Jag satt o byggde saker å :p En typ..grej av papper som man kan ställa.... papper i. Inget intressant.
Och sen de där blåa röret på bilden.
Jag o chefen fick ett ryck, så jag ställde mig o satte ihopa massa sugrör, och sen satte upp där under staden :p
Så kan man ju också fördriva tid ;p Haha

Efterfest blev de igår med. Ovanligt va?
Fast vi gick hem mycket tidigare än vad vi brukar. Kanske för att hans systerson inte va så pigg.
Hans systerson satt o tog massa bilder på mig. Sjukt störande.
Man kan ju undra vad han ska göra med dom. Uh...vill inte tänka på de.. blir ju spyfärdig. Lägg av nu Ella!
Kom därifrån runt 3.30 circus. Jag cyklade hem, så jag blev väl hemma strax efter de.
Skulle kolla min PA en snabbis...men kom typ inte därifrån förns 2 timmar senare. ;p
Satt o prata med nån...asså...mitt huvud gick i högvarv. Jag fattade inte ett piss av vad han skrev.
Whatever.
Kom i säng runt 06 sen iaf, och vaknade av Jonnas sms.. IGEN. *gah*
Hon ger då aldrig upp. Och nej...jag tänker inte stänga av telefonen.
Och ja..varför sitter jag då o klagar.
Haha...för att jag är skadad.
Jag somnade iaf om och vaknade runt 13.

Inte gjort mycket idag alls.
Setat o kollat på Scrubs typ :p Kul liv jag har. Haha.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards