Alla inlägg den 16 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 16 juli 2007 18:48

Vi är ju så jäävla fula så de är pinsamt !!

Jonna ringde o väckte mig kl.10 imorse. Jag var astrött för jag har knappt sovit nåt inatt.
Hon vägrade iaf lägga på så jag fick ju gå upp :p Hon är så snäll så. Haha.
Hon kom iaf o hämta mig vid 13.30 Åkte till hennes mammas jobb o jobbade. Hennes mor är i Finlandia...så vi hoppar in lite.
Rätt kul o jobba i klädaffär egentligen, vi har ju inte jobbat där på typ.. flera år.. eller iaf inte jag.
Jobbade till strax efter 17, skulle stängt 18 egentligen..men.. Hon kände inte fört :p

Vi hade lite tråkigt, så vi hittade lite glasögon som vi prövade... vilket kanske syns på bilden :p
HAHA... så jäva hemska vi ser ut.
Skämmigt värre.
Men...vi kan ju iaf roa oss själva :p Det är ju bra ;p

Lisa slutar typ snart..tror de var runt 19.15..om jag inte minns helt fel.
Det märks väl när hon kommer.
Ska iaf ner på mitt jobb ikväll o festa.
Chefen klarar sig ju verkligen inte utan mig :p
Han bjuder in folk på fest, och jag måste ju komma. Säkert bara för att han vill ha mig i baren så han slipper ;p Mohaha... baktanken med de hela ;p


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards