Alla inlägg den 12 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 12 juli 2007 20:39

Vakna kl.13.30 idag. Fattar inte varför jag sover så jävla länge.
Usch..
Jonna sa att hon ska börja ringa o väcka mig varje morgon nu.
Hon går upp runt kl.9, så hon ska ringa mig då.
Lika bra de kanske.

Åkte ut till Kungsör idag, Jag, Lisa o Jonna. Jonna körde.
Åkte strax efter 17.
Skulle till Kristian o fika lite o kolla in hans nya place.
Skitfint! Och stort som fan.
Perfekt.

Satt där till typ 20, o sen åkte vi hem.
När vi kommit hem kom Lisa på att hon glömt sin väska hos Kristian, så vi får lov att åka tillbaka dit strax. Taskigt läge :p

Imorrn blir de upp till sjukan för mig. Lisa tvingar mig att kolla upp... det där.. Så..de är väl egentligen lika bra att göra de så fort som möjligt.
Får hoppas att de finns tider imorrn då.

Luncha med Jonna blir de antagligen imorrn med.
Vet inte vad de blir för mat än, men de får vi väl lista ut då :p

Jobb på lördag.
Kul =) Faktist

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards