Alla inlägg den 26 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 26 juli 2007 19:52

Lisa kom o hämta mig strax efter 15 idag.
Åkte ner på stan en sväng..eller ah.. några timmar ;p
Lite shopping blidde de. Jag slog till på underkläder.
Jag orkar inte tvätta, så jag kände att de va bättre lösning med nya ;p
Asså...jag är inte aslat, bara de att man måste tvätta typ alla mina underkläder förhand, eftersom de är lite typ...bling bling på alla ;p
Haha.
Anyway.
Lisa gick o klippte sig å..och jag satt o kolla på. Det blev skitfint..utom att hon nu mera ser ut som 16 år xD
Efter hon klippt sig gick vi till rundan för hon skulle köpa cigg. Där utanför stod en fullgubbe o försökte typ...jag vet inte..bestämma över mig.
Det lät som så här..

Alkis- Duu..hur ser du ut egentligen
Jag- Ööh..va??
Alkis- Jaa...kolla på dig (mena min urringning)
Jag- Jaha..de ska väl du skita i.
Alkis- Men hur kan du gå runt så?
Jag- Meh...sluta kolla då. Jag kan visa brösten helt om de ska va så.
Alkis- Du, hade min fru gått runt så där så hade jag gett henne en smäll.
Jag- Synd om henne isf, men jag har iaf ingen fru.
Alkis- Du..om min fru ......
Jag- Äh.. HÅLL KÄFTEN GUBBJÄVEL!!

Sen blev han tyst. Idiotfan.. Hatar såna "människor"

Efter vi vart på stan så åkte vi hem till mig o packa ihop Lisas katter för flytt.
Min katt o hennes katt gick ju inte så jättebra ihop. Blev värsta jävla catfight..de typ flög hårtussar ;p. Inte så jättebra, så vi har haft dom i olika rum tills nu.
Åkte till Fia o lämnade dom, var kvar där ett bra tag för att se så dom inte börja bråka.
Men Fias katter va ju kattungar, så de gick helt ok.

Efter de så tänkte vi åka o köpa vin och sen sätta oss ute på gården här o dricka lite. Myspys ;p
Men så blev de inte...Orkade inte ringa runt o leta vin.
Åkte iaf hem o käkade.

Färga håret nu då.
Måste färga över utväxten, men vet inte riktigt hur de ska gå till eftersom jag har slingor..och jag vill ha kvar mina slingor.
Hårt!
Får bli helblond istället..de blir bra de å, sen byter jag hårfärg till vintern igen ;p Vill bara vara blond på sommarn. Tummen upp ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards