Alla inlägg den 7 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 7 juli 2007 11:01

Vaknade typ...10.30 igår. Första gången denna veckan som ingen väcker mig!
Thank god.

Mamma ville att jag skulle komma till morfar och typ säga hej då.
Så de gjorde jag ju. Kom dit runt 14.30 igår.
Han har verkligen inte länge kvar nu.
Han får massa morfin, så han har ju inte ont iaf.
Han har börjat se dåligt på ena ögat, så man får lixom stå över han när man prata med han (Han ligger asså i sängen bara)
Hemskt att se.
Mammas moster o mammas kusin va där å, typ första gången jag träffar dom. Haha...värsta släktträffen de blev :p
Storesyster kom dit å, så gick hon o jag ner till donkan o käka. Bra att morfar bor mitt i stan iaf :p
Efter vi vart o käka gick vi tillbaka upp till morfar igen.
Så fick syster för sig att vi skulle gå o träffa Jonas o Markus, och gå o ta en öl med dom.
Så de gjorde vi.

Mötte dom utanför morfar, sen gick vi till Time out.
Blev iaf mer än en öl...jag tror jag drack typ....6 :p
Så kan de gå. Mamma betalar (Y)
Efter vi setat där i några timmar så gick jag o syster upp till morfar igen. Hämtade våra saker, o sen kom Jonna o hämta oss.
Hon körde oss först till syster, för hon skulle hämta mer öl, sen släppte hon av oss hos mig.
Satt här ett tag, drack lite öl, och sen ville syster på krogen igen :p
Hon ville ha med mig...o jag är ju inte så svårövertalad när de gäller sånt ;p
Så vi gick till Machbet och mötte Kalle. Värsta bra livebandet de var där då!
Satt där o tog några öl o sen gick vi till tågstationen o mötte Kristian.
Efter de så drog syster, Kalle och Kristian hem, och jag gick hem till mig.

Gick o la mig typ direkt...nästan iaf :p
Efter jag hade legat ett tag i sängen så bestämde jag mig för att gå upp o laga mat. Jag blev så jävla hungrig ju.
Köttbullar, kroketter o beasås...perfekt.
Efter de gick jag iaf o la mig.
Vart väl i säng runt 02. Bra tid egentligen...men vi började ju iof krogrundorna rätt tidigt.
Tror första ölen blev vid 16-17 nåt.

Inte bra....Fast...kul va de ju iaf.
Mindre kul o vakna med fylleångest...vilket jag ofta gör nu för tiden.
Uh.

Så jobba idag då.
Chefen ringde o fråga om de va jag som skulle jobba idag.
Det är ju bra när inte ens chefen kan hålla reda på oss :p
Jag frågade iaf Jenny om hon ville jobba, men de ville hon inte... så jag får ju hoppa in.
Kul...faktist.
Älskar min bar ju =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards