Alla inlägg under juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 11 juni 2008 15:55

HAR DU:
Ett förhållande:
Yes Box
En bästa vän: Ja, eller 3 ^^
Haft ett seriöst förhållande: Jo
Dejtat en av dina bästa kompisar: Näe
Blivit kär vid första ögonkastet: TypFått ditt hjärta krossat: Mja
Skrikit åt en lärare: Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Njae, inte riktigt
Snusat: Ja.
Rökt: Ja.

DAGENS:
Klädsel:
Mjukisar och t-shirt. Än så länge iaf (klockan är ju ändå bara 16 ^^)
Smink: Not today
Frisyr: Usch!
Låt: Hej Hej Sommar xD
Vill ha: Uhm...cola
Sjuka: Ont i halsen?
Drog: Cigg......Och bloggen såklart ^^
Saknad: Robin
Köp: Frukost ^^
Godis: Mentos
Attityd: Ingen speciell
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: OMG!?
Hahaha

Av ♥ Estella B ♥ - 11 juni 2008 12:43

Det låg en lapp på mitt tangentbord imorse när jag vaknade.
Robin hade skrivit den till mig innan han åkte och jobbade.
Det stod:

Godmorgon lilla Ängel! :)
Hoppas du sovit gott och att du får en bra dag.

Ps. Kolla filen "For Ellie" (bilden över) som ligger på mitt skrivbord.
Jag kan jag med! ;)

<3 Älskar Dig!
                                                  
                                             //Robin



Ville bara visa att min pojkvän är den underbaratse som finns ^^
Så nu vet ni de ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 11 juni 2008 10:17

Måste säga att jag blev lite (kanske överdrivet) besviken över årets "Hej Hej Sommar"
So much better last year!
Vad fan skulle Sandra Dahlberg komma och ta över och bara förstöra för oss trogna fans för?!
Jag blir less!

Meen hylla låten iaf ^^
Hej Hej sommar, Hej Hej sommar
Vi ska bada sola, bada sola, bada tills benen domnar....
(I think)

Av ♥ Estella B ♥ - 11 juni 2008 09:12

Jag vaknade tidigt idag för en gångs skull.
Kl.8.30 satt jag redan i soffan, och det  med glädje ^^

Jag såg nämligen att mitt bästa sommarlovs-program kommer kl.9.15 på ettan.
It's kind of -WoooHooo!
Det kan man ju bara inte missa.
Vet inte om de hållt på länge, men jag kan ju tänka mig att det började denna veckan (annars är jag väl helt ute och cyklar, and I'm so sorry ^^)

It made my day anyway (notera rimmet där också, mitt på morgonen och allt ^^)

Hej Hej Sommar är ju ändå nästan det bästa svt har att komma med (i barnprogramsform, I'm a sucker for barnprogram you know)
Detta kommer jag fan följa hela sommaren.

Tack Gud att dom fortsatte med detta programmet, min sommar börjar se lite lovande ut igen ^^
Nu håller vi alla tummarna på att de är lika bra som det var förra året, ok?

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2008 21:09

Gå in på dina bilder och ta fram första mappen, vad visar första bilden?
Det var den första bilden (över) En extremt fint skriven drink-skylt by Me ^^ Hahah

Gå in på msn, vem är den längst ner på din online kontaktlista?
William :)


Gå in på din musik,'windowsmediaplayer' vad är det senaste du spelat?
Nomy - Cocain

Gå in på google sök på den bokstav ditt namn börjar på, vad var de?
E! Online

Vad är den 17;de bokstaven på tangentbordet från vänster?
"H" va?

Gå in på dina favoriter, vad är din tredje?
Opel Calibra Blå (Inte jag som sparat den som favorit, just so you know)

Gå in på paint, vad är det senaste du gjort där?
Klippt ut en gruppbild ^^

Vad är det närmaste höger om din dator?
Uhm...Musen typ

Och vad är närmaste vänster?
Soffan (Jag har min dator på Robins tv-bord för tillfället ^^)

Vad sitter du på när du skriver detta?
Soffan. Det är bra skit kan jag lova ;)

Vem skrev du senast "hej" till på msn?
Skriver typ aldrig Hej :s Men typ...Anders

Vad har du för bakgrundsbild på din dator?
En rosa häst :D (Yes, I'm a strange kind of grown-up)

Vad heter du på msn just NU?
[Ella] Damn right I'm good in bed.....I can sleep for hours.

Vem och vad tycker du om den 24;de personen inne på msn?
Roofius -Han är den bästa gubben jag vet ^^ Haha

Vem tycker du mest om som är inne på msn just NU?
Det måste ju vara Oofii :)

Hur många ikoner har du på ditt skrivbord?
17, Liiite städad av mig är jag iaf ^^

Vilken dag är det när du skriver detta?
Tisdag

Hur mycket är klockan när du skriver detta?
20:37

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2008 20:31

Dr Cox:
"I love this moment so much, I wanna have sex with it!"

Senare i avsnittet:
"And by the by, this moment is so great that I cheated on the other moment from before, married this one and raised a family of little tiny moments"

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2008 18:30

...och ur kaoset talade en röst till mig och sa:
"Le och var glad, ty det kunde vara värre".
Och jag log och var glad och det blev värre.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards