Alla inlägg under juni 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2008 21:20

Jobbade idag, som jag nämnt ett par gånger ^^
Började runt 10.30, och slutade kl.15.30
Det var helt ok, och jag slapp sitta utanför hela dagen :p Bra skit. (och varför jag skulle setat utanför var för att jag skulle stå vid utförsäljningen, utanför affärn.
Men jag stod mest där inne...och vek kläder, och vek ännu mera kläder. Och omg så ont jag fick i ryggen och fötterna. Icke bra skit.
Kan tänka mig att det var för att jag inte är så van vid att stå en längre tid. (Nej, jag är inte lat, har bara lite otur med jobben jag inte har ^^)

Över till bättre skit.
Jag fick shoppa idag :D
3 par nya skor (happy as hell) och en asfin....typ....ah, jag vet inte ens vad det är, det är en liten blomma i den.
Ni ser ju den på kortet iof, det är en fin prydnad som jag planerar att ha dom närmsta tio åren. Så det så! (bara om den inte går sönder förstås, vilket antagligen kommer hända eftersom jag är klatigast i världen. Men det är bara om det händer som jag kommer att kasta den.)

Anledningen till varför vi åkte till Tuna Park (Jag, Jonna och Robin) var ju för att vi skulle leta studentpresent till Kristian. Det är inte det lättaste att hitta en fin present till en bög som är kräsen ^^
Men jag hittade en asfin grej :D (lägger upp bild på den när han fått den, han brukar ju läsa min blogg, så de är inget smart drag att lägga upp den just nu.)

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2008 01:24

Blidde ingen städning hos Åke idag. Som vanligt så glömde han väl höra av sig.
Han är ju inte så bra på sånt där med "komma ihåg" grejer.
Det gör inte mig så mycket. Då fick jag ju ännu en slapp dag att inte göra ett piss med.

Har setat vid datorn mest hela dagen.
Egentligen så borde det få vara tillåtet (även fast det är fint väder) och det är bara för att jag vart "utan" dator så länge nu.
Lite kan jag väl få nörda då? ^^

Robin och jag tog en pytteliten promenad idag iaf.
Vi gick och handlade ett par meter bort (mer aktivitet än så är väl no need?)

Robin skickade över Lejon Kungen spelet idag också.
Så jag fastnade ju lite där (en självklarhet)
Jag har ju inte spelat det sen jag var ett litet barn, och jag minns det så jävla väl.
Vilka otroliga minnen man får tillbaka. Man blir så glad.

Så nu går jag väl över till "Lejon Kungen Nörd" istället för det vanliga -"Super Mario World Nörd" (snyggt rim jag fick in där va? ;)

Ah, imorrn blir det jobb iaf, då kommer jag ju ut lite. Good for me.

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2008 01:05

Det är ju bara att lyssna, så förstår ni varför ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 2 juni 2008 17:01

Min älskade bästa vän, lets call him "The Gay" (höhö) ville att jag skulle ta upp han i bloggen.
Han vill nämligen ha en dejt. Och som ni kanske förstår -Med en kille (helst en jävligt snygg kille)
Han är ganska så kräsen av sig, så killen ska helst vara perfekt, dock så vet jag att det är svårt att hitta en kille som är perfekt, så om han är lite halvdan så får han väl lov att duga.

Detta är seriöst asså, så om du är en snygg bög, eller om du känner någon snygg bög, så kan du väl hojta till?
Ni kan också gå och spana in honom på QX, hans nick där är så mycket som "Haiduc"

Psst. Visst är han väl ändå snygg i kostym? ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 2 juni 2008 12:07

Antagligen blir det lite jobb idag.
Åke ville att jag skulle komma ut till honom och städa hans lägenhet, och varför inte tjäna lite pengar när man ändå inte har nåt vettigare för sig? ^^
Ska ringa honom om ett tag, så får han komma och hämta upp mig.
Han bor ju så extremt långt bort.

Imorrn blir det jobb hos Jonna mamma också. Jag ska stå utanför affären och sälja lite kläder som hon behöver bli av med ^^
Hon har ju fan snart ingen plats kvar. För mycket kläder och för liten affär.
Så kan det gå.

Skulle jobba på onsdag också, men så kom vi ju fram till att Kristian tar ju för fan studenten på Onsdag, och det är ju inget som jag tänker missa.
Får säga till sen, så jag kan byta dag.
Det löser sig :)

Nu fick jag samtal.
Hej så länge

Av ♥ Estella B ♥ - 2 juni 2008 02:01

...Svarat på massa frågor om typ...Mig ^^
Jag fick ju tårar i ögonen av att läsa detta. Han är för underbar min pojke.


Vad vet du om din pojk-/flickvän?


Note: Hoppas jag har rätt på några iaf :P

Namn: Estella Bolton
Ögonfärg: Bruna
Födelsedag: 7/3 - 87
Klädstil: Kjol o linne
Hårfärg: Röd med rödare slingor ^^
Favoritfärg: Rosa
Favoritmat: Vesuvio med bearnesås
Har han/hon färgat håret nån gång? Oja

Har han/hon klippt sig någon gång? Ja,
Har han/hon piercat sig? Oja, rena rama nåldynan!
Dricker han/hon? Hon är fröken fest själv!
Röker han/hon? Joo
Vad har han/hon för mobil? En samsung och en nokia
Vad vill han/hon bli när han/hon blir stor? Bartender tror jag eller nått inom den branschen iaf
Vad har han/hon för färg i sitt rum? Hmm Blått i sovrummet.
Har han/hon någon/några systrar? Ja, 2
Har han/hon någon/några bröder? Ja, 2 lillebröder
Vilken mat hatar han/hon? Blodpudding
Vad tror du att han/hon skulle göra om han/hon vann 1 miljon? Åka till Jamaica skulle nog stå högt upp på listan över saker iaf.
Vad brukar han/hon göra efter skolan/jobbet? Umgås med mig eller med sina vänner!
Vad heter hans/hennes pappa och mamma? Cliff och Cecilia
Har han/hon bråkat med nån någon gång? Joo boxarN!
Vad brukar han/hon göra på helgerna? Leka med mig och festa!
Vad har han/hon för musiksmak? Allätare!
Hur träffades ni? Genom en kompis!
Hur upptäckte du honom/henne? Hon raggade upp mig faktiskt mer eller mindre! Sedan föll jag för hennes fina personlighet (smörigt det låter)

Vad påminner dig om honom/henne? calvin klein och dansband
Vad var det första han/hon sa till dig? Hej (skaka hand) Ella
Vad var det första du sa till honom/henne? Hej hej (skaka hand) Robin
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Vad gör du? Och vart är du? Är väll dom vanligaste typ.
Är han/hon beroende av något? Coca-cola och sin blogg! (och mig förståss)
Vad kallar du honom/henne? Ellie, Ella, Sockertopp haha
Vad kallar han/hon dig? Oobiee!
Idrottar han/hon? Nja inte nu för tiden, jag har fått hennes träningsvanor ur rytm tror jag
Vad har ni gemensamt? Musiksmak, båda våra pappor är bortgångna, oftast samma humor iaf!
Om du skulle ge honom/henne en blomma, vilken blomma skulle det vara? Röda rosor
Beskriv honom/henne med tre ord? Obeskrivligt Underbar Flickvän
Gillar du honom/henne? Ja som en drog ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 1 juni 2008 22:21

Min lilla dator fungerar! Now I'm happy as hell.
Det tog ett tag, men det gick tillslut.
Nu har Robin till och med kopierat över alla mina bilder till hans dator, och bränt ut dom på en skiva till mig :D
Perfekt ju.

Nu kan datorn dö hur mycket den vill, fast peppar peppar (eller nåt) det vill man ju ändå inte att den ska göra.
Jag har ju all min musik på den här rishögen.
Mitt liv i en låda.

Av ♥ Estella B ♥ - 1 juni 2008 20:13

Jonna körde hem mig i eftermiddags. Jag skulle packa ihop min dator och sen ta hem den till Robin.
Jag saknar ju min dator så mycket nu när jag typ aldrig är hemma, plus att Robin skulle laga den lite också. Den är ju inte så snabb av sig ^^

Det första som hände var att den gick lite pajko.
Det är nåt fel på den, och Robin kommer inte på vad..
Skärmen vi hade till slutade funka, så Robin gick upp till Emil och lånade hans skärm. Det hjälpte inte så mycket det heller.

Så Robin trodde att det var grafik kortet, så han bytte det.
Men icke.
Vad lider min dator av?
Nån som är extremt datanörd och hajar problemet? Let me know.

Robin har också prövat att ta ur batteriet, vilket inte heller hjälpte.
Så hans sista lösning var att plocka ur min hård-disk och sätta den i hans gamla dator, så får jag ta den istället. Han sa att den var bättre också. Good for me.

Får jag inte ha min dator (eller iaf min hård-disk), så har mitt liv föralltid gått under.
I won't survive this shit then.

Nå så typiskt att min dator alltid ska råka ut för skitsaker and then die on me.
Om man ändå kunna ge den Mun-mot-mun metoden, så han fick tillbaka sitt lilla liv.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards