Alla inlägg den 2 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 2 april 2008 13:10

Nu har jag ätit, matat valp och vart ute med valp.
Vad ska man göra nu?
Inte för att jag ändå gör så mycket då jag är hemma, men när jag är här blir jag rastlös och uttråkad.
Känns som att jag borde hitta på nåt.

Gå en promenad?
Jag kan inte ta med valp för den kan inte ha koppel än, och jag vill inte lämna den ensam hemma så länge.

Inte finns de nåt på tv heller.
Gud vad jag klagar då ^^

Måste också  bara säga de att...omg vad jag älskar tangentbord på Laptops, de är ju en helt annan känsla att skriva med dom, och bara för de så vill jag ha en Laptop.
Skulle vara rätt befriande också, speciellt på sommaren då man typ aldrig är hemma. De kan ju vara skönt att kunna ta med en dator då man är ute och far =)
Jag som är så extremt beroende av dator/internet också.
Så...Laptop nästa på inköpslistan? Maybe so

Av ♥ Estella B ♥ - 2 april 2008 09:57

Kom hit (till Kungsör) vid kl.19.30 igår kväll.
Gjorde inte allt för mycket då. Vi gick o köpte pizza och hyrde film, Råttatouille. Den var ju asbra, Haha ^^
Och efter vi käkat och kollat klart filmen så gick vi o sov.

Jag har ju inte fått allt för mycket sömn inatt, eftersom Kristian sover med valpen i sängen, så var jag livrädd för att han eller jag skulle råka klämma den till döds i sömnen...
Och att Kristian snarka lite då och då hjälpte ju inte mig att kunna somna heller.

Jag vaknade imorse av att hans lilla valp kom o pussa mig på munnen, mysigt värre ^^
Kristian gick till skolan, och jag tänkte fortsätta sova. Men icke.
Valp blev extremt busig o ba hoppa på mig, bet i min näsa, mitt hår och mina öron.
Det var ju inte ens en idé att försöka sova igen. Haha

Så nu sitter jag här, ska strax gå ut med valp, sen har jag ingen jävla aning om vad jag ska hitta på.
Kanske gå o lämna filmen.
Det var ju inte roligaste vädret  idag, så jag tänker inte vara ute i onödan.

Kristian slutar skolan kl.13, sen börjar han jobba kl.14 och slutar ikväll nångång, så jag blir ensam hela dagen.
Jag får väl roa mig själv ^^

(Bilder och sånt där kommer när jag kommit hem, har inte sladden med mig. To bad)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards