Alla inlägg den 10 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 10 april 2008 23:18

Jag tror jag kommer dö...och de av att magen kommer att spricka på mig.
Jag har setat och ätit en Halv (notera också att det bara är en 100g påse) med Tortilla Cheese Chips, och jag är helt spyfärdig.
Jag har fan mat upp i halsen nu. How come? För de är ju inte en extrem mängd menar jag.
Dom är ju så sjukt goda. (Jag vill varna för
 beroendeframkallning.)
Det är ju ingen idé att ens försöka lägga ifrån sig påsen, händerna tar chips ändå, utan att man kan kontrollera de. Mahaha
Nu har jag iaf kämpat mig ut i köket för att lägga undan chipsen, det var inte de lättaste, men jag vill ju helst överleva. xD

Av ♥ Estella B ♥ - 10 april 2008 20:37

Det känns så bra allting just nu. Det känns rätt.
Man blir så glad, jag är glad.
Jag mår bra :)
Tack gud att snön var borta idag när jag vaknade! Det kändes lagom extremt att det ska snöa i April... eller de kanske de brukar göra? Bara att man trodde att det var vår eftersom de var asfint väder dagarna innan, och då blir man ju så mycket mer besviken.

Imorrn, om det är fint väder (Om det är sol alltså), så tänkte jag faktist vårstäda =)
Det är nästan så att jag längtar, och hoppas på sol imorrn.
Ibland får man världens lust att storstäda...Eller är det bara jag? ^^

Och som jag sagt så många gånger förr (fast de ändå aldrig hänt) så ska jag ta en vit helg denna helgen, alltså inge party.
Det känns som att de skulle vara grymt skönt att slippa vakna bakis en söndag för en gångs skull ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 10 april 2008 19:20

Tog bussen till Robin igår kväll, han och M hade fixat filmer vi skulle kolla på.
"Wrong Turn" Ettan och Tvåan.
Jag har sett ettan ett par gånger förr, men satan i gatan vad jag hoppade till i slutet på filmen. Jag var verkligen inte redo för den yxan xD

Jonna kom o hämta mig från Robin idag vid kl.16
Det är nog förövrigt den längsta tiden jag stannat kvar hos Robin efter att vi vaknat, i nyktert tillstånd menar jag då asså ^^
Det var trevligt, Jag hann både röka med hans mamma några gånger, och träffa hans andra morbror :)

Jonna och Jag åkte iaf runt och uträttade våra ärenden ^^
Jag hade iof bara ett, Jonna hade ett par fler

Vi åkte och solade också, eller Jonna solade och jag satt och väntade på henne utanför.
Innan hon gick in i rummet och skulle sola så slängde hon sitt solkort till mig, eller hon skulle träffa sin jacka, men den ramla ner i en jävla springa på bänken där jag satt.
Så tyckte hon att de skulle få bli mitt jobb medans jag satt och väntade på henne, att lyckas få upp det jävla solkortet.

Omg god säger jag bara.
Det tog typ 10 minuter för mig att lyckas fiska upp de (Det kommer en bild sen, ska bara orka ladda upp den ^^)
Efter att jag kämpat på för kung och fosterland så lyckades jag iaf fiska upp de jävla kortet.
Min handled var Inte vacker efter de. Helt jävla svullen och röd.
Jävla skit asså
Och så säger hon efteråt att vi kunnat ringa han som äger stället, så kunna han kommit och plockat upp de. Hahaha
Tack för den!  xD

Jonna körde iaf hem mig efter vi vart ute och åkt i 2 timmar.
Så nu är jag äntligen hemma.

Ska leka lite med katten nu tänkte jag. Känns som att hon inte fått så jättemycket uppmärksamhet av mig den senaste tiden, med tanke på att jag typ aldrig är hemma längre.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards