Alla inlägg den 9 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 9 april 2008 19:04

Rekryteringsmässan idag vid Munktell (som jag nämt i 2 andra inlägg redan, men ändå ^^ )
Det var ju ingen höjdare direkt. Hitta ingenting....Inte för att jag kollade sådär Jättenoga, but whatever liksom

Jag tror nog att jag ska börja plugga igen iaf, känns som att de är de enda som är mest värt om jag vill hitta något jag vill göra sen, dvs jobba med.

Nu ska jag strax åka till Robin, ska bara få ork till de också.
Jag vet, jag är lat....Men de är faktist rätt långt dit ^^

Näe men...Peace då

Av ♥ Estella B ♥ - 9 april 2008 14:37

Det var ju nyss värsta våren ute. Vart fan har min sol tagit vägen!?
Är det verkligen nödvändigt att skicka ner massa äckelsnö nu? Är det de?
Man blir ju så jävla deprimerad! Helvete. Jag hatar snö
Stackars mig.

Ska fixa iordning mig strax, men så känns de helt ovärt, för vem fan vill platta håret när de regnar ute? Då kommer de ju ändå inte sluta med att de är rakt. Oh gee. Jag har allvarliga problem.

Ska ju gå med Jonna på Rekryteringsmässan om ett tag, lär ju inte möta Robin där ändå, dom drog ju dit för ett bra tag sen, så dom är nog inte kvar när vi kommer dit.

Näe...sätta på sig ett ansikte nu kanske.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards