Alla inlägg den 23 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 23 april 2008 20:36

Oobiee och jag gick ut på en lagom lång promenad idag.
Vi gick hem till honom i Årby, och typ...käka hos hans lilla mamma =)
Och mycket mer än så blidde de nog inte där.
Eller joo...Jag fick ju raka Robins skägg osså :D  Haha
Jag är ju kunglig!

Efter de så gick vi iaf tillbaka hem till mig igen. Vi har fan vart här i 3 dagar nu, det är ju lite ovanligt eftersom vi alltid vart hos han innan. Men trevligt trevligt ^^

Vi har setat och spelat "Super Mario world" sen vi kom hem typ :p
Jag har ett litet behov av att få göra de minst ett par gånger i veckan (helst varje dag :p) så han var tvungen att spela med mig idag ^^

Nu ska vi kolla på sista sagan om ringen filmen, alltså Konungens återkomst. (Tror alla visste de redan, men ändå ^^)

And by the by..
Jag blev sjukt sugen på att gå ut och fota idag, så jag ringde mamma och frågade om hon hade morfars kameror kvar, dom är ju såna där riktiga kameror då asså, så att de blir bra skit av de hela :p Och det hade hon, så jag ska åka till henne och hämta en av kamerorna nån dag :D

Mamma blev lite chockad när jag ringde och sa att jag ville ut och fota, eftersom jag aldrig har haft de lilla "intresset" förr :p
Hon måste ju få för sig att jag följer morfars fotspår totalt, med tanke på min överdrivna dragkraft till dansband, och nu att jag vill börja fota. Haha
Ja, inte är de lätt inte :p

Av ♥ Estella B ♥ - 23 april 2008 12:19

Robin kom hit runt kl.19 igår kväll, han ville att vi skulle ta en promenad till Tuna Park. Så det gjorde vi :)
Han shoppade lite, och sen gick vi hem.

Sagan om de två tornen fick de bli igår kväll, och gud vad jag älskar slutet i den filmen, då dom krigar. Man får ju värsta rysningarna ^^  Eller är de bara jag? :p höhö

Lillsyster messade för en stund sen, vet inte om hon inte har ett eget liv, så att hon alltid måste vara med mig, eller om hon bara är så besatt av mig? ;)
Undrar vad hon vill idag. Det märks väl sen kanske.

Jag har inga jävla planer för dagen, jag får väl ta de som de kommer.
Gå ut en sväng skulle ju inte sitta helt fel, underbara sol.
Hoppas den hänger kvar till i helgen bara.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards