Alla inlägg den 28 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 28 april 2008 16:00

Söndagen blev en lugn dag, det är väl så de måste bli när man mår bakis som en gris, right?

Jonna kom o hämta mig från Robin vid lunch igår, så åkte vi hem till mig och gjorde typ ingenting.
Jonna åkte till Kungsör efter ett tag.

Robin kom igår kväll, så satt vi bara och kollade på film. Skönt.
Vi gick o sov ganska tidigt för en gångs skull också.

Vaknade idag, nångång vid lunch, och inte har vi gjort nåt idag heller.
Robin åkte hem för ett tag sen, så nu sitter jag och väntar på att Jonna ska sluta jobbet.
Lilla Jonna fyller 20 år idag, så vi säger GRATTIS till min älskling :)
Fira henne gör vi i helgen då de är Spring Pride.

Vi ska iaf åka och ta en liten fika om ett tag, Jag och Jonna.
Mer än så är de inte planerat.

Robin kommer tillbaka ikväll, då ska vi kolla på Parlamentet :)
Han skulle bränna ut några säsonger.
Vilken tur att han har resurser, annars hade mitt liv vart boring ^^ Höhö
Min dator vill ju som vanligt inte göra som jag vill. Tanka film är typ = Fuck you Ella, you wish

Av ♥ Estella B ♥ - 28 april 2008 15:44

Jag har vart extremt seg på uppdateringen i min blogg i helgen, I know and I'm sorry ^^
Bättring kanske?

Helgen har iaf vart toppen, bästa på länge faktist, utom mitt lilla menshumör som kanske drabbar vissa mer än andra (A) Tur att Robin inte tar de så hårt iaf ^^

Balkongfesten i fredags var askul, jag hade iaf roligt :p Vissa problem blev de ju, men de är väl bara att gå vidare?
Mamma dök upp senare iaf, och de tyckte ju alla var kul ^^
Mor blev dock en aning för full (hon brukar inte dricka alkohol sådär) så jag fick ringa Jonna så hon kom till Årby och hämta upp oss, så jag kunna åka hem och stoppa om mamma ^^

Efter vi lämnat henne så vart de tydligen krogen. Jag har inte så bra koll, lite lagom minnesluckor sådär.
Men de var säkert roligt ^^
En kebabtallrik efter krogen, och taxi hem till sängen.
Toppen fredag ^^

På lördagen vaknade jag typ astidigt. Pigg och glad gick jag upp och sminka mig :p
Sen gick jag in till Robins mamma, och där satt dom och fortsatte festa, så jag tog mig ett glas vin också.

Sen blev de till bolaget. Öl och vin, och tillbaka till Årby.
Där satt vi på Robins mammas balkong till på kvällen, då de blev bestämt att vi skulle till Västerås och Klubb Kak.

Jonna körde oss, Mig, Tove, Robin, Zeb(?) och Eve.
Först upp till Evelina så hon fick byta om, och sen drog vi till Kak.

Jag vart aspackad, och fortsatte mitt bitchiga humör mot Robin (undra varför jag hackar just på han?)
Jag skyller på röda veckan ^^

Jag stod på dansgolvet mest hela tiden.
Jag känner lite så att... När man är så full som jag råkade bli, så är enda sättet att hålla sig vaken, det är att dansa.

Efter ett tag mådde jag inte så prima längre, så jag gick ut o satte mig, så kom Robin ut till mig, då skulle jag ha mat.
Så de blidde först Subway, och sen Donkan. Jag var hungrig ^^

Efter vi käkat så åkte vi hem iaf, jag somnade väl lagom fort i Robins säng.
Vaknade på morgonen och mådde piss. Jag började gråta för jag mådde så illa (helt seriöst, värsta bakis nånsin)
Jag somnade om iaf, och sov ett tag till.

Så var det med min helg. Kul var det, fast lite jobbig.
Men ska de va så ska de ^^
Bara att börja ladda om inför valborg då :p

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards