Alla inlägg den 15 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 15 april 2008 15:31

Nu har jag kollat klart på "Simpson -The Movie"
Kan ju säga att den iaf var bättre än jag väntat mig, trodde egentligen inte att den skulle vara nån höjdare direkt. Men så fel man kan ha ^^
Däremot så kan jag ju inte hålla med om det som står på fodralet till filmen att "Du skrattar så du tappar andan" Det var ju kanske lite överdrivet.
Ok att man skratta lite, men inte märkte jag att jag tappade andan iaf nångång. Maybe it's just me ;p

Nu tänkte jag sätta på "Prison Break" säsong 1, det är ju den bästa.
Man fastnar ju inte lite heller, så kommer jag bara vilja se säsong 2, men icke, den säsongen har inte Kristian.
Jag får väl försöka nöja mig med bara säsong 1....for now anyway ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 15 april 2008 10:58

Nu har jag vart nere i kiosken och klagat lite ^^
Jag behövde inte ta i så mycket med mitt klagande, jag sa bara att de var fel film, och att den filmen vi fick inte ens funkade, så gav hon mig filmen gratis. Bra skit.

Jag har inte sett Simpson filmen än... Yeah, you heard me right...Jag är lite lagom seg av mig bara xD
Funderar på om jag ska orka vänta på att Kristian kommer hem, vilket är typ om 11 timmar, eller om jag ska kolla på den själv.
Jag orkar ju inte vänta egentligen. Ska jag kolla i smyg? Haha ^^
Synd bara att Kristian läser mig blogg, då kommer min hemlighet inte att hålla sig hemlig så länge. Mahaha

Jag har fått i min frulle nu också, och så ringde jag och väckte Robin kl.10 som jag skulle. Han ville däremot inte gå upp då, han skulle sova till 11 :p
Hans mamma och Jag tycker att han är extremt lat. Haha

Nu ska jag vänta tills Robin går o jobbar, sen ska jag fan kolla på filmen.
I can't wait anymore ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 15 april 2008 09:45

Jag satt och prata med Robin på msn igår natt, tiden gick lite fortare än jag ville att den skulle göra.
Jag var sjukt trött i början, så hade jag hällt i mig 2 bullbull (redbull för er som är lite slow in the brain ^^) och jag blev sjukt pigg (?)
Jag trodde fan inte att sånt gav energi, även om de är lite de dom står för ^^, men jag jag har alltid tyckt att de verkar va lite överdrivet.
Men de där va sjukt.
Men som Robin sa, man kanske inte märkt de förr, eftersom man typ...Bara groggar på de.

Robin och jag slutade iaf prata efter kl.01 nångång, och då skulle jag sova, vilket inte går allt för bra här.

Kaninen var de ju som störde mig först, den väckte mig genom att springa fram och tillbaka i buren överdrivet många gånger. Dom kan inte ha så väldigt kul liv dom så sakerna.

Sen vakna jag av att valp sprang fram och tillbaka och jagade katterna, och skällde som ett cp.
Ja, Kristian har ett zoo här hemma.

Sen gav jag upp sovandet, det är liksom ingen idé att ens försöka.
Tack för dom typ...3 timmarnas sömn. Perfekt, jag kräver inte så mycket. xD

Kristian gick iaf iväg till skolan vid kl.08, och sen satte jag mig vid datorn.
Sen har jag setat här sen dess, är iof bara 2 timmar.

Snart ska jag ringa och väcka Robin. Mohaha ^^
Sen ska jag gå ner till kiosken och byta filmen vi hyrde igår, och jag ska fan ha Simpson gratis idag!
Köpa lite frulle borde jag också göra, jag börjar bli hungrig.

Får se vad som händer idag. Kristian slutar ju inte förns mellan kl.21 och 22, så jag är ensam hela dagen och kvällen.
Ut med valp nu iaf.

Peace yo ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 15 april 2008 09:25

Robin följde mig till tåget igår, han var duktig och bärde min väska som jag råka packa för tung...som vanligt ^^ Jag kan aldrig packa lätt, de funkar tydligen inte i min värld.
Tåget åkte iaf kl.20, så jag var framme i Kungsan vid kl.20.15

Gick upp till byn och satte mig utanför Kristians port, han hade inte hunnit komma hem än, så jag fick vänta en liten stund.

Vi gick bara upp och lämnade min väska hos honom, och sen gick vi ut direkt.
Vi båda var grymt hungriga, så vi gick till Phoenix och käka pizza...ovanligt? :p

Efter vi käkat så gick vi bort till Kristians mamma, vi skulle hämta valp där, för hans syster hade vart hundvakt.
Vi såg en jävla padda ligga på vägen också, och jag blev livrädd när den började hoppa, så jag skrek rätt ut, och då blev Kristian skraj också.
Hahaha, det lär ha sett en aning sjukt ut, man kan ju hoppas att ingen såg oss ^^

När vi hämtat valp så tog vi en promenad med henne, en extrem promenad som nästan tog livet av mig.

Först upp för en "backe" (snarare ett berg enligt mig)
Sen in i skogen, Kristian lovade att de skulle finnas gatlyktor där, eftersom de va ett elljusspår eller vad fan de heter.
Men ja, eller hur...det var fan inte upplyst en lång stund där inte.
Lite så att man fick känna på hur de är att vara blind.

Gud vad jag uppskattar asfalt och ljus! Man lär sig xD
Jag är en riktig stadsbo, de kan jag ju tala om utan att skämmas. Haha

När vi kom hem sen så skulle vi kolla på filmen vi hyrde.
Vi hade hyrt "Simpson The Movie", men vi fick tydligen "Garfield gets real"
Galet irriternade då! Plus att Garfield inte ens funkade att kolla på.
Är det nåt man ska klaga över så är de fan sånt där. Fel film, det borde inte få hända när man har min korta stubin.
Iof så var Kristian den som vart mest sur.
Han gick och la sig typ...efter 10 minuters försök att se Garfield.
Ja, den sög, de lilla vi hann se innan den flippa ur.

Jag satte mig iaf vid datorn och skulle blogga, men Kristians dator är segare än en snigel, helt seriöst. Sånt palla man ju bara inte.
Idag gav jag dock datorn en chans, och den har inte hängt sig för mig än, men skulle inte förvåna mig om de kommer snart.

Detta inlägget blev lite väl lång, jag börjar om på en ny ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards