Alla inlägg den 16 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 16 april 2008 16:27

Kristian slutade tidigt idag, så jag gick upp på byn och mötte honom strax efter kl.13
Så gick vi och handlade lite, och sen gick vi hem och tog en minilunch.

Efter de så satte vi på Simpson filmen, men vi kände oss inte koncentrerade nog, så vi stängde av den.
Det är ju inge kul att kolla på film när man inte känner fört ^^

Så Kristian hoppade in i duschen, och jag ställde mig o plattade mitt hår.
Nu ska vi ta en halvlång promenad med valp, och sen blir de middag på Tiffanys.

Efter vi käkat så ska vi ge filmen ett sista försök ^^
Sen kommer Jonna. Får väl se vad vi ska hitta på, Kristians förslag var att åka ner till stranden och sitta där en stund och vara allmänt sociala.
Får väl se vart de bär av.

Snart kommer jag (hem menar jag då, inget annat ;)
Saknar <3

Psst. Och om ni undrar över bilden så satte jag den bara för att jävlas med Kristian. Han är ju så grymt het där. Hahaha, or not xD

Av ♥ Estella B ♥ - 16 april 2008 11:36

Jag vaknade inte tidigt imorse, inte av Kristian, valpen, kaninen eller katterna -UNfuckingBELIEVABLE
Skönt att få sova ut, så jag klagar inte ^^ Utom att det inte blev frukost ihop med Kristian. Meen, de får vi väl ta en annan gång.

Valp har inte vaknat än heller, hon ligger i skohyllan (Jo, nån fetish hon har för sig, skohyllan är hennes grej liksom)
Trodde nästan att hon avlidit när hon inte sprang upp då jag gick in i köket.
Nu har jag ändå diskat och plockat undan, pratat i telefon och tatt en rök, and she's still not up. Hon kanske fastnat.....Bäst att gå o kolla kanske :s

Jag skulle ju fortsätta på Prison Break idag, men såg att Kristian tagit med bärbara datorn till skolan, och dvd'n ligger ju kvar där i. Too bad.
Jag får väl hitta på nåt annat att roa mig med ^^

Jonna kommer troligtvis hit till Kungsör ikväll, vi skulle hitta på nåt allihop, vet inte vad de skulle vara, en fika eller nåt kanske. Det märks väl.
Om hon kommer så åker jag iaf hem med henne, och då åker jag antagligen till Robin direkt :)
Sa till mamma att hon får va kattvakt till imorrn, så jag slipper åka hem till mig emellan, för de lär väl hinna bli relativt sent innan vi kommer hem ikväll, eftersom Jonna inte kan ha bilen förns vid kl.18

Hem kommer jag iaf, så ni slipper mig inte ^^
En dusch på det här också, så blir de prima skinka

Av ♥ Estella B ♥ - 16 april 2008 00:48

Hann inte kolla klart på hela första säsongen av Prison Break, inte för att jag trodde att jag skulle hinna, lets face it, den är liksom 16 timmar lång. Så mycket fritid kan jag ju inte påstå att jag har ^^

Gick ut med valp och mötte Kristian runt kl.21.30, han kunna inte sluta tidigare än så, så fick han jättedåligt samvete för de, för att han knappt hunnit umgås med mig sen jag kom, Fast de ska han ju inte ha :)

Vi gick iaf en liten promenad med valp, och sen gick vi in o skulle käka kvällsmat.
Det blev äppelkaka och sockerkaka med frysta bär, glass och vaniljsås -LooL.
Bra mål de där xD
Det var inte allt för gott efter man käkat en del, jag blev riktigt illamående :p
Inte så konstigt kanske ^^

Kristian gick o la sig för en stund sen, så nu sitter jag här och funtar på vad man ska göra för att bli lite tröttare.
Jag borde vara svintrött egentligen, med tanke på att jag bara fick typ 3 timmars sömn inatt.
Men...min kropp, eller min hjärna kanske mest, har ju sitt egna lilla liv ^^

Imorrn börjar Kristan vid kl.10, så vi ska kanske gå ner och äta frulle på Tiffanys innan han gå till skolan :)
Sista dagen imorrn ju, då får man passa på att göra de mysigt ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards