Alla inlägg den 24 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 24 april 2008 21:14

I can see clearly now, the rain is gone
I can see all obstacles in my way
Gone are the dark clouds that had me blind
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day
.

I think I can make it now, the pain is gone
All of the bad feelings have disappeared
Here is the rainbow I’ve been prayin' for
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day.


Look all around, there’s nothin' but blue skies
Look straight ahead, nothin' but blue skies


I can see clearly now, the rain is gone
I can see all obstacles in my way
Gone are the dark clouds that had me blind
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day.

Av ♥ Estella B ♥ - 24 april 2008 18:16

Nu är jag på lite bättre humör iaf, tror jag var lite trött innan.
Jag skulle gå in o lägga mig i sängen och vila, men så råka jag somna nån timma, lagom och bra ^^
Så kan man också göra när man har tråkigt. Det får ju tiden att gå iaf :p

Jag har råkat "glömma" städningen....eller bara förträngt de, jag vet inte (A)
Men jag vill ju faktist inte städa...Jag har ingen som tvingar mig, utom samvetet, så då behöver jag kanske inte?
Usch, vad lat jag känner mig, men jag hinner ju faktist imorrn.

Robin fixade filmen som vi skulle se på bio, nu minns jag inte vad den hette bara för de, men de blir säkert bra ^^
Så de blir den filmen ikväll iaf, nu när vi är klara med Ringen-trilogin (by the way -ordet "Trilogin" låter extremt fult om man sitter och upprepar de ett par gånger. Just so you know ^^)

Vad gör man på kvällarna utom att kolla på film, om man vill variera sig, vad kan man hitta på då? En idé någon?
Jag börjar bli lite trött på att ligga som en jävla slö soffpotatis varje kväll (man växer väl fast där snart också) även om de är sjukt mysigt, så vill jag hitta på nåt nytt.
Eller är det bara jag som tröttnar väldigt fort på att göra samma saker?

Av ♥ Estella B ♥ - 24 april 2008 14:33

I sure am.
Vad ska man göra?
Jag borde typ...städa/diska/tvätta, men de är ju så jävla tråkigt att göra sånt skit när de är fint väder ute.

Robin åkte till Tandläkaren för ett tag sen, så jag är ensam nu också. Känns ju helt sjukt nu när jag är van vid att ha honom med mig jämt ^^

Jag har kollat efter jobb på platsbanken också, och jag hittade 2 som jag skulle kunna tänka mig att jobba med, såna som verkar rätt kul alltså.
Måste bara dra hit Jonna sen när hon slutar, så att hon kan hjälpa mig att skriva om mitt CV. Jag måste erkänna att jag är värdelös på att skriva sånt själv.

Ingenting känns dock kul idag, så de är ju dumt att sitta och fundera på vad man ska hitta på, för jag känner mig ändå så jävla negativ. Jag har en dålig dag, och jag tänker fortsätta ha de tills Robin kommer tillbaka till mig ikväll, så de så!

Längtar tills imorrn ju. Snart.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards