Alla inlägg den 21 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 21 april 2008 19:28
Play Bubble Shooter

Om ni vill, kan, och har väldigt mycket fritid (sådär som jag), så kan ni få en länk från lilla mig ^^ (Den här över för er som är slow ;)
Mitt nya favoritspel, och jag är sjukt beroende av de ^^
Gå in och pröva, så kanske ni också fastnar. Mahaha

Av ♥ Estella B ♥ - 21 april 2008 19:16

Mamma ringde och väckte mig imorse vid kl.10.30, så gick jag upp vid kl.11 och tog en hårdusch, sen gick jag och mötte mamma och Pepsi vid Ok/Q8.

Vi skulle gå och hälsa på min lillebror i hans lilla lya ^^
Han bor tydligen i huset precis bakom Robin, så mamma tyckte att jag skulle bjuda över Robin också. Så det gjorde jag.

Det blidde en liten fika hos bror, och sen gick jag och mamma hem.
Jag tvingade med mamma på långpromenad, från Årby till Tunavallen, jag ville ju liksom inte gå ensam ^^ Mohaha :p

Följde mamma till bussen iaf, och sen gick jag hem.
Matade mig själv och katten, och sen fick jag tråkigt.

Jag och Robin bestämde då att vi skulle gå till Rothoffsparken och spela kort, så de gjorde vi :)

Jonna, lillasyster, Adam och Marlon kom också dit. Mycket roligare när man är fler ^^

Vi satt och spela kort, och pojkarna spelade fotboll med Jonna ^^
Orka springa efter en boll (?) Haha

Vi gick därifrån efter kl.18, så nu sitter jag här ensam igen.
Jag börjar få tillbaka vanan att alltid ha folk omkring mig tror jag. Inte alltid så bra. Eller...de är väl inget fel egentligen?

Robin kommer om ett tag,vi ska kolla på Sagan om ringen filmerna. Äntligen.
Var typ aslänge sen jag såg dom, och dom är ju så sjukt bra. Fast vi lär ju inte hinna med alla idag ^^

Jonna frågade om jag ville följa med på vårens första grillningen också, som är ikväll.
Men jag tror jag hoppar den. Det är ju inte så varmt ute nu längre.

Av ♥ Estella B ♥ - 21 april 2008 19:10

Vaknade sjukt bakis igår. Värsta på länge fan.
Och inte ville jag hem heller, orka gå liksom.
Så jag blidde kvar hos Robin, och där gjorde vi precis ingenting.

Soffa, säng och film hela dagen.
Det är så det ska va när man är bakis. Faktiskt.

En gång gick vi ut ändå. Jag fick så dåligt samvete för att jag låg inne hela dagen när de var så sjukt fint väder ute, så vi gick till Ok/Q8 en snabbis.
Haha, mycket till promenad de ^^
Jag fick iaf lite sol :)

Lillasyster kom iof förbi Robin en sväng också, så jag satt ute på bänken och prata med henne lite.
Men den lilla friska luften jag fick då var ju inte så mycket att hurra för.

Det var min mysiga söndag de ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 21 april 2008 19:10

Efter att jag och Jonna jobbat klart i lördags så åkte jag hem och duschade.
Robin hade redan börjat dricka sitt vin då jag kom hem (Klockan var ju ändå typ 12 på förmiddagen ^^) Haha

Jag fixade iordning mig iaf, och sen gick vi bort till Tunavallen och mötte Robins mamma, och så Jonna som kom o plocka upp oss med bilen.
Så åkte vi iväg till Dennys krog.

Vi satt där, Jag, Jonna, Robin, Robins mamma, A och T, och drack ett par öl.
Sen så slog vi till på party @ Robins place :p

Jag. Robin och A tog en taxi hem till honom, klockan lär vart rätt tidigt ändå.. Typ mellan 17-18, och jag hade redan blitt lite lagom gullig i huvet xD

Hos Robin blev de iaf vin, tills jag gick o la mig, och de var typ astidigt.
Så sov jag nån timma och vaknade igen vid typ kl.00, så då gick jag upp och fortsatte dricka mitt lilla vin ^^

Vi gjorde egentligen inte så mycket, jag gick o la mig efter nån timma igen.
Sen när blev jag en sån tråkig partysessa? Jag brukar då aldrig lägga mig o sova mitt i en fest, de är ju ändå jag som är den som alltid är på G och festar loss mest.
What's happening to me?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards