Alla inlägg den 17 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 17 april 2008 23:59

Tänkte bara lägga upp en bild på Kristians egna zoo som han har hemma i sin 2'a(!)
Bara för att få lite medlidande från omvärlden, så att ni ska förstå varför jag inte får så mycket sömn då jag är där ^^
Nu kanske ni förstår varför ;)
Höhö

Ja, dom är grymt söta, men ack så jobbiga. xD

Av ♥ Estella B ♥ - 17 april 2008 21:59

I think you can do much better than me
After all the lies that I made you believe
Guilt kicks in and I start to see
The edge of the bed
Where your nightgown used to be
I told myself I won't miss you
And I think you should know this
You deserve much better than me

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over
And I can't pretend... I won't think about you when I'm older
Cause we never really had our closure
This can't be the end

And I think you should know this
You deserve much better than me
You deserve much better than me

Av ♥ Estella B ♥ - 17 april 2008 19:40

Lisa ville att jag skulle komma ner till Oskarshamn nästa vecka, och jag sa till Kristian att jag antagligen skulle komma till honom i Kungsör nästa vecka.
Nej, jag får aldrig vara hemma en lång stund.

Dock så vet jag inte om jag kan åka ner till Oskarshamn, eller...Jag kan inte, och egentligen kan jag inte åka till Kungsör heller.
Det måste få ett slut nångång, jag har också ett husdjur att ta hand om liksom, och jag kan inte lämna min kisse hela tiden.

Anyway...
Jenny har ju en liten "Hejdå Fest" på lördag, så jag ska väl antagligen dit.
Jag har egentligen ingen lust att festa alls, men de är väl nästan ett måste att gå?...Eller egentligen inte, jag har ju 3 veckor till på mig att säga Hej då.

Petteri hade en liten tanke på att kanske komma hit till stan i helgen och festa med mig också.
Varför ska allt alltid hända på en och samma gång?
Jag vill verkligen att Petteri ska komma, det är ju inte varje dag man får chansen att träffa den gubben. Det händer väl typ...en gång om året att han ger ett förslag på att komma ^^

Får väl se vad jag gör.
Stänga in mig i min lägenhet och vägra komma ut? Säga att jag har fått ett dödligt och smittande virus?
That will scare people away. Mahaha

Av ♥ Estella B ♥ - 17 april 2008 19:24

Jonna kom ju till Kungsör igår, så åkte vi till Sibylla, Jag, Jonna och Kristian.
Vi skulle ju egentligen käka på Tiffanys, men de hade stängt, så de fick bli Sibylla.
Efter de så blev de en utomhusfika, Kaffe för dom, och glass för mig ^^
Kan ju säga de att...de är fortfarande liite för kallt för isglass utomhus :p

Jonna och jag åkte hem runt kl.20
Och jag säger bara de...Hem ljuva hem, det spelar ingen roll hur kort eller lång tid man är borta, det är alltid lika underbart att se Eskilstuna!
Jonna fick köra mig till Robin direkt. Jag skulle ju ändå dit, och de kändes lite onödigt att åka hem emellan, så jag lämnade min lilla resväska i hennes bil, vilket jag lite ångrar nu, eftersom jag behöver mina grejer imorrn ^^ But whatever.

Robin och jag hann ju inte göra så mycket igår kväll, det blev bara film och sova.
Vaknade strax innan kl.13 idag, och så gick jag därifrån vid kl.15

Jag har lovat Romina att umgås med henne så länge nu, så idag slog vi till ^^
Jag gick o mötte henne vid Tunavallen, sen gick vi till parken bakom mig och satte oss ute i solen...den försvann dock efter typ 10 min, så då gick vi o köpte "fika", och sen gick vi hem till mig.

Vi kollade mest tv, och satt och va sociala, så gjorde jag en blogg till henne också  Här Räkna dock med att hon är jävligt oseriös i första inlägget hon skrivit ^^
Hon åkte hem för en stund sen.
Trevligt att råkas iaf xD Haha

Nu ska jag bara njuta av att vara hemma, för snart blir de väl att åka iväg igen.
Hårt liv jag har va ^^ Haha

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards