Alla inlägg den 3 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 3 april 2008 18:28

Kristian kom hem efter kl.15 nåt idag.
Vi bestämde att vi skulle gå ut och sätta oss i de fina vädret, så vi gick o handla picnic, och sen gick vi upp till kyrkan och satte oss där.
Värsta mysigt ^^
På en filt, med baugetter, cola och musik. Sommarkänsla. <3

Efter vi setat där nån timma så tog vi en promenad med valp bort till vattentornet (eller vad fan de nu var) och sen tillbaka hem.

Nu ska vi gå ner och hyra en ny film, och sen laga tacos. Eftersom Kristian är vegitarian så blir de ju sån där corn köttfärs. Wonder what that will be like.
Men man måste ju smaka iaf ^^

Och Btw, jag ska lägga upp en bild på "Kristian in action" till detta inlägget sen då jag kommer hem. Håll utkik, den är klockren!
Med livet som insatts i Kungsörs ghetto kvarter (tur att vi hade våran folkilskna Pitbull med oss)
Kristian är inte så vig som han tror, det ska gudarna veta. *LooL*

Av ♥ Estella B ♥ - 3 april 2008 09:02

Eh...
Kristian kom hem igår kväll lite efter kl.20, då tog vi en liten promenad med valp, och sen gick vi ner till kiosken.
Skulle bara köpa cigg och lämna tillbaka filmen vi hyrde dagen innan, men så såg Kristian att dom hade fått in filmen "Hairspray" där, och den va han tvungen att se, så vi hyrde den ^^

Gick hem och kollade på den, och efter de gick Kristian och la sig.
Jag bestämde mig för att ligga i soffan denna natten, bara för att få sömn utan att störas av hans snarkningar eller oron över valp.

Istället så fastna jag framför datorn ^^
Så jag kom änså inte i säng förns efter 03  inatt, och vaknade strax efter kl.06 av att Kristian kom in o la valp på mig, eftersom han skulle till skolan.

Jag tog med valp och gick in o la mig i sängen, och efter typ...en timma kunna jag somna. Hon var ju verkligen tvungen att busa av sig först *rolleyes*
Typ en halvtimma till fick jag sova, sen väckte hon mig igen...
Och nu har jag gett upp. Jag skiter i sömn! Det funkar ju inte iaf.
Ska det vara så här inatt också så lär ju min helg spenderas i sängen då jag kommit hem.
My God.

Idag slutar iaf Kristian tidigare, runt kl.14, så man hinner ju umgås med han idag iaf ^^
Är de fint väder då så ska vi gå o sätta oss i parken, och sen ska vi kanske ner till gymmet ikväll.
Skönt att få sällskap.

Nu blir de en dusch för min del iaf.

Peace

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards