Alla inlägg den 18 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 18 april 2008 17:15

Näe, men nu blev mina planer för dagen lite ändrade, så nu är jag lite stressad. Inte bra

Blir inte till bolaget iaf, vi ska ta de imorrn istället (hur man nu ska hinna de om man ska jobba också)
Jonna stannade kvar på sitt jobb och städade idag, och de är därför planerna blev ändrade.
Hon hade tagit en cider eller två också, så hon kunna inte köra bil, vilket gör de till ett till problem för mig -Min resväska ligger i henns bil med typ allt jag behöver för att fixa iordning mig. Typiskt!

Jonna sa iaf att hon kunna bära den hem till henne, men hon räknar nog inte med hur tung den är ^^
Aja, hon får väl skylla sig själv, hon erbjöd ju sig xD

Nu ska jag gå till Nyfors och handla till middagen, sen ska jag möta Jonna.
Troligvis så kommer jag käka middag hos henne också, och då blir middagen som jag ska laga hemma, lite sen. Och det är till Robin jag ska laga, inte till mig själv, så ni inte tror att jag proppar i mig två middagar ^^

Så ska Robin hinna komma hit också, innan de blir allt för sent.
Omg, bästa att skynda sig. (Så nu hinner jag inte rätta inlägget, så ha överseende med stavfel. Haha ;)
Nu springer jag iväg.

Av ♥ Estella B ♥ - 18 april 2008 13:58

Men godmorgon! Haha
Nu har jag sovit...sjukt mycket för länge.
Kan ju bero på att de blev en aning sent igår, kvart i 5 gick jag in o la mig ^^
Hur kan man hitta saker på internet som roar en så länge är då frågan.
Jag fick mitt Bubbles, så jag fastnade lite där :p

Jonna kommer och hämtar mig när hon slutar, det blir väl efter kl.16
Så ska vi till bolaget, och sen coop.
Får väl se om hon följer med in till mig och fikar sen också, men så lär de ju bli :)

Jonna frågade också om jag kunna jobba med henne imorrn.
Hon hade massa saker hon behövde göra klart tills på måndag, och kände att hon inte hade lust att göra dom på söndag eftersom hon säkert kommer vara bakis då ^^
Så jag sa att jag kunna jobba med henne. Jag ska tydligen baka bröd xD

Och btw liksom, Jag har fått ett extremt behov av att lyssna på Abbas "Does your mother know" :s
How come? Den är sjukt bra, att man inte märkt de tidigare :p

Näe, nu ska jag ta och dammsuga lite fort, och sen fixa iordning mig.
Peace yo ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 18 april 2008 03:14

Klockan är nu 3.34, och jag är pigg som en idiot. (Jo, de står att inlägget är skrivet 3.14, men de är bara för jag tänkte börja skriva då, men så skicka Robin filmer som jag skulle kolla på först ^^
Vem bryr sig egentligen om när jag skriver inlägget? :s)
Jag säger ialla fall lite som Homer.  DOH!

Vad ska jag vara pigg nu för? Det är ju snart morgon och solen ska väl upp snart också...Om de nu blir sol imorrn, de vet man ju aldrig ^^

Om man ska ta och hoppa över att sova? (Så börjar jag alltid tänka när klockan går över 03)
Men de känns som att jag inte kommer få hinna sova förns imorrn natt då, och isf måste jag hålla mig sysselsatt hela dagen imorrn, vilket jag inte kommer att kunna göra eftersom jag inte har planer förns efter kl.16
Vilka jävla problem jag ska ha då :p

Robin ska komma till mig imorrn för omväxlings skull. Han tänkte på min katt eftersom jag sagt att jag måste vara hemma med den.
Så dullit av han att tänka på henne när han ändå bara får damp på henne ^^ (eller kanske mest får damp för att hon hårar mer än chewbacca... Om han nu hårar har jag iof ingen jävla aning om xD)

Robin ska iaf ta med sin....Bärbara dvd (heter så?) bara för att....ah, min dvd funkar nog inte så bra ^^
Så det blir film och vin, och så ska jag laga middag till han :) Mysigt värre.
Han får dock äta själv eftersom jag inte äter framför honom (än iaf)

Borde skaffa sömntabletter btw. Måste man ha recept för sånt trams?
Känns som att det kan vara en nödvändighet för mig, speciellt sen i sommar.
Eller är de bara en enkel lösning? Inget ska ju få gå enkelt i min värld, så egentligen kan jag ju bara glömma de direkt.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards