Alla inlägg den 22 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 22 april 2008 18:41

Haha, You fool!  xD
Jag menade ju att...I kind of have glömt att lägga upp resultatet av bröden jag var och bakade @ Jonnas jobb i lördags.
Så... Damtada *pekar på bilden*

Fiiin va? :D

Av ♥ Estella B ♥ - 22 april 2008 18:19

Robin och jag vaknade vid lunch idag, så gick vi ut till gården utanför mig och satte oss på bänken ett tag. Underbara sol, som dagarna kan man ju inte slösa inomhus.

Vi tog en liten promenad också, en minipromenad in till fyrkanten bakom mig, och prövade bänkarna där ^^
Fast så börja de blåsa lite kallt, så vi gick in igen.

Gjorde inte så mycket, tiden gick snabbt idag.
Robin åkte hem strax innan kl.16

Så ringde Jonna och fråga om jag ville följa med på lägenhetsvisning, så why not?
Hon kom och hämtade mig, och så åkte vi o kolla på en lägenhet på Sveaplan, fast den var lite för liten för henne, det är ju liksom ett måste att man ska kunna få plats med sin säng ^^ Haha

Lillsyster frågade om Jag ville följa med henne och hennes vän till Stadsparken ikväll, dom skulle tydligen dit o ha lite picnic och kortspel, men jag tror jag passar på den.
Det är ju ändå lite småkyligt på kvällarna, och inte allt för mysigt då.

Ikväll blir de väl antagligen att fortsätta kolla på Sagan om ringen filmer.
Vi är på andra filmen, eller ska börja på den filmen.
Så Robin kommer väl över ikväll...Tror jag iaf, de märks väl ^^

Om man skulle ta och hänga upp tvätten kanske?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards