Alla inlägg den 4 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 4 april 2008 14:01

Kunna knappt sova inatt heller, denna gången var det dock inte Kristians snarkningar eller valps bus som gjorde att de blidde lite sömnlöst ^^
Det var hans jävla kanin denna gången. Hahaha
Det är kanske dumt att hoppas på sömn här med tanke på djurgården han odlat fram xD

Vaknade iaf lite senare än vanligt idag. Runt kl.9 eller nåt tror jag.
Kristian hade skippat skolan, så vi käka frulle tillsammans.
Kollade tv lite och sen gick vi ut med valp.

Vi båda var extremt trötta så vi bestämde oss för att ta en vila strax efter lunch.
Haha, I wish...
Först ringde Jonna o väckte mig, sen var jag tvungen att ringa mamma och berätta mina planer för dagen. (eftersom hon är kattvakt så ville hon veta om jag skulle komma hem eller om jag skulle stanna kvar)
Efter de så skulle jag försöka få mig lite sömn.
Men icke. Då börja Robin att messa istället.

Nu har jag gett upp. Igen!
Jag borde fan hoppa över att sova resten av livet istället. Det är ju ingen som tillåter att jag sover ändå. *gaah*

Hem om ett par timmar iaf.
Kvällens planer är nog att träffa Robin, om han inte fick nåt annat att göra.
Det blir nog bra

Av ♥ Estella B ♥ - 4 april 2008 01:57

HAVE YOU EVER:

(x) Sagt nej till samlag

(x) Varit medvetslös

(x) Hånglat med nån riktigt ful

(x) Hånglat med fler än 50 pers

(x) Hånglat med fler än 5 pers på en kväll

(x) Gjort något riktigt dumt

(x) Gjort något du verkligen ångrar

(x) Blivit full på ett släktkalas

(x) Varit full i skolan

(x) Blivit portad ifrån en krog

(x) Varit otrogen

(x) Varit full på julafton

(x) Varit nykter på nyårsafton

( ) Slagit sönder en tv

(x) Önskat att du var det motsatta könet

(x) Varit gravid

( ) Fått barn

(x) Åkt ambulans

(x) Gjort nåt olagligt

(x) Fått din mamma att gråta

(x) Blivit polisanmäld

(x) Skämts över dina föräldrar

(x) Skämts över dig själv

(x) Sagt jag älskar dig och menat det

(x) Bråkat med din pojkvän

(x) Tagit droger

(x) Druckit alkohol

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards