Alla inlägg den 25 april 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 25 april 2008 11:34

Nu är jag grymt taggad(!)inför Balkongfesten ikväll, jag har ju längtat i typ... 2 veckor. Minst.^^

Robin och jag vaknade för ett tag sen, så om en stund ska vi bort till Bolaget, och sen Tuna Park. Jag behöver nya leggings och nytt puder =)
Sen måste vi till coop också.
Lilla Jag ska laga lunch till oss sen.

Efter vi käkat så blir de till att duscha och fixa iordning mig, och sen går vi hem till Robins mamma :)

Min mamma skulle ju också följa med till festen ikväll, men nåt har hänt, så hon är sur och vill inte gå.
Jag tror de är min lillebror som drygar och säger att han inte vill att hon ska gå, han är alltid så när mamma har nåt kul att göra.
Idiot till bror man har.

Imorrn ville Jonna att Jag och Robin skulle följa med henne till Västerås, till Klubb Kak.
Får väl se hur bakis man är då, annars kunna de vart skoj :)
Älska Kak.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards