Alla inlägg under maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 12 maj 2009 12:46

Leeedig idag! Good for me ^^


Idag ska vi på Grillfest hos Lasse, en gammal vän till familjen. (Lagom vuxet de lät)
Han ska inviga sin 4 meters balkong, så de blir tydligen grillning på ballen.
Får man ens grilla på balkonger? Hm.


Anyway...Det blir typ alla mina syskon, plus syster pojkvän och min Robin.
Åker dit vid kl.16, får väl se när vi kommer därifrån ^^


Helfestligt ju! :D


Av ♥ Estella B ♥ - 11 maj 2009 20:57

I'm in Love. Den är ju så sjuuukt skön denna låten.
Vi har Jonna att tacka för detta!


Av ♥ Estella B ♥ - 11 maj 2009 17:41

Efter jobbet gick jag ner på stan och mötte Mamma.
Jag bokade en klipptid till henne förra veckan, i Mors-dag present.
Jag visste inte när Mors-dag var, förutom att det var nån gång i Maj. Tydligen så är de den sista Maj, men bättre tidigt än aldrig liksom ^^


Efter Mamma hade klippt sig (det blev jävligt fint för övrigt) så fick hon resten av sina Mors-dag presenter.
En hårfärg, en vit jeanskjol, en rosa tröja, ett rosa linne och en svart skjorta.
Är jag inte världens bästa dotter så säg!? ^^
Hon blev sjukt glad iaf :D


Så...då slipper jag roa henne på den riktiga Mors-dagen ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 10 maj 2009 18:57

Jonna kom över i eftermiddags.
Vi bestämde att vi skulle käka och kolla film tillsammans idag.
Vi beställde kebabtallrik/kebabsallad, och sen satte vi oss och glodde på "Another cinderella story"
Ganska bra film. Kanske lite barnslig ^^


Jag är lite nere idag, så jag har bestämt mig för att trösta mig själv med B&J's Cookie Dough, choklad och några vänneravsnitt.
Borde bädda ner mig i sängen för att vara extra lat, men jag har ingen lust att ligga inne i sovrummet. Vardagsrummet får duga.


Hoppas ni hat en bra helg!
Peace.

Av ♥ Estella B ♥ - 10 maj 2009 16:35

Nu jävlar ska jag bomba er med bilder från Springpride igår!
Enjoy.



Jonna och Jag drog ner på stan och kollade på när transorna uppträdde på torget. Dom är ju för underbara!








Magnus Carlsson kikade förbi en sväng också.
Vi dansade lite.




Madonna look-a-like, ända från USA kom hon för att sjunga för oss.
Vi dansade lite till.




Vi köpte Prideflaggor för att alla andra hade det.




Pridetåget gick från torget vid klockan 15.









Jonna var glad.




Vi åkte hem till henne (Jonna) och käkade middag. Fläskfilé inlindad med bacon, potatisgratäng och beasås. Underbart gott!



Vi pyntade lite i Jonnas lägenhet.



Vi firade Pride med Vin och Flaggor.



Det kom massa folk till Jonna på kvällen.



Vi spelade lite spel.



Sen fick Jonna öppna paket.




Vi fick till ett bra kort på henne, så det får vara med här också.




Jag var kreativ och gjorde ett sugrör av Prideflaggan. Man får ju inte vara dum.



Så var det med den saken.
Jag stannade kvar hos Jonna och var social till strax innan 22.
Då gick jag och mötte storasyster vid bussen. Hon var partysugen och ville ut. Jag var inte alls på G


Vi drog hem till mig och satte oss här och drack nån öl, sen följde jag med henne till bussen och hon åkte hem.
Jag och Robin gjorde varma mackor och sen la vi oss i sängen och kollade film.


Skönt att vara nykter!
























































Av ♥ Estella B ♥ - 9 maj 2009 10:11

Idag, äntligen! Som vi har längtat! Haha ^^
Springpride festivalen. Det har iof hållt på sen i torsdags, men det är ju idag allt roligt är.


Alla uppträdanden på torget och paraden såklart.
Jag ska ner med Jonna runt kl.14


Efter vi vart där nere så ska vi hem till Jonna direkt. Vi ska äta middag hon och jag, och ikväll kommer folket och ska fira hennes födelsedag.
Efter de är Pride på Klubb Raw.


Jag ska dock bara va med på förfesten hos Jonna, utan att festa. Jag ska va nykter.
När dom drar till Raw sen så går jag hem.


Kommer bli en toppen dag det här! :D
Happy lördag folks!

Av ♥ Estella B ♥ - 8 maj 2009 19:59

Helt fucking amazing!
Loove it.



Av ♥ Estella B ♥ - 8 maj 2009 18:30

Robin jobbar tills kl.21.30, så jag har fått min ensamtid.


Sitter i köket. Det regnar ute. Har tänt lite ljus. Så sjukt mysigt att sitta här och lyssna på regnet smattra mot rutan. Lite sommarkänsla. Tyvärr. Synd att man kopplar ihop svensk sommar med regn. Då är de illa.


Har köpt massa smågodis. Robin ville ha en myskväll ikväll, så när han kommer hem ska vi bädda ner oss i sängen och glo på film.
Låter helt perfekt en fredag som denna. Jag är verkligen helt slut.


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards