Alla inlägg den 1 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 1 mars 2009 23:33

Ännu en riktigt bra Wallander film. They keep on coming liksom ^^
Robin och jag satt helt ensamma i biosalongen. Tydligen går inte folk på bio längre?
Kanske onödigt när man kan "köpa" typ alla filmer på nätet nu för tiden.


Filmen är värd att se enligt mig iaf. Det var väl mest det jag ville komma fram till.
Nu blir det lite tv, sen sängen.


Peace!




Av ♥ Estella B ♥ - 1 mars 2009 19:03

Vi ska på bio idag =)
Älskling fick nåt ryck och ville gå och se Wallander - Hämnden.
Jag har inte vart på bio på år och dar känns de som. Det blir nog mysigt :)



Och ursäkta min dåliga uppdatering. Efter kryssningen har jag inte alls vart på topp så jag har inte känt för att uppdatera alls. Jag ska dock lägga upp bilder....
Nån dag ^^


Känns som att jag börjar bli sjuk också. Det skulle inte förvåna mig ett dugg faktiskt. Det är väl på tiden kanske?


Min födelsedag på lördag också. Jag har inga planer för den. Troligtvis ingen fest iaf, jag pallar fan inte.


Så....Lite uppdatering. Nu vet ni att jag lever iaf ;)
Hörs sen!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards