Alla inlägg den 20 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 20 mars 2009 20:34

Jonna kom över en sväng. Hon hade med sig sin nya laptop. Hon behövde lite hjälp. Eller inte hjälp kanske. Hon ville ha filmer ^^


Jag hämtade typ alla våra filmer så nu sitter hon och kollar igenom och lägger in filmer på sin dator ^^
Jag ser mig och Robin som Jonnas egen videobutik ibland. Kan vara för att de finns endel filmer att välja på här :p


Trevligt med sällskap
iaf. Hon sitter och dricker kaffe och jag mitt vin ^^
Helfestligt!


Av ♥ Estella B ♥ - 20 mars 2009 18:40

Jag måste säga att jag känner mig väldigt speciell idag ^^
Jag fick en till utmärkelse! Happyface liksom! :D
Denna gången var det av gulliga Glamormamman Linda
Nu niger vi alla till henne också :) Taack så mycket :D



Jag har hällt upp ett glas vitt vin, tänt ett par ljus och hällt upp jordnötter.
(Vuxenpoäng?)
Hej underbara fredag. Välkommen hit.


Av ♥ Estella B ♥ - 20 mars 2009 15:06

Min första Award! Jag känner mig så stolt :D Haha
Min blogg är underbar.
Jag fick denna utmärkelsen av Världens Bästa Företagerska.
Vi niger fint till henne nu! ^^ Taack så mycket :D


Awarden ger jag vidare till En underbar Bög -Christoffer.
Allt för att bögar är dom underbaraste och coolaste människorna på jorden ^^



Av ♥ Estella B ♥ - 20 mars 2009 00:54

Bara fantasin av dig med nån annan skär genom hjärtat på mig som en kniv.
Ingen annan än du får mig så stark men samtidigt så svag på samma gång.
För dig är jag svag.


Jag har aldrig känt mig så älskad av någon som jag gör av dig.
Om jag skulle förlora dig skulle min värld falla samman.
Jag skulle inte vilja resa mig igen.


Jag kan inte begära att du stannar med mig förevigt, men fick jag önska så
skulle du finnas med mig tills dagen jag dör.


Att säga att jag älskar dig idag är inte samma sak som för ett halvår sen.
Jag känner mer för dig nu än jag någonsin gjort tidigare.
Du är mitt hjärta och jag vill inte ha någon annan.



Du har gett mig kärlek jag aldrig trodde fanns.
Du gör mig så lycklig av att bara finnas till.



Jag kan inte se mig själv med någon annan än dig.
Du gör mig hel.



Det här året med dig har vart det bästa i mitt liv.
Jag Älskar Dig Robin Mikael Becker.


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards