Alla inlägg den 5 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 5 mars 2009 22:53

Hahahaha, Bästa klippen EVER!! Jag garvar så jag dör!

Av ♥ Estella B ♥ - 5 mars 2009 16:07

JAG HAR FÅTT MIN ÄLSKADE DIGITALKAMERA!!! Visst är den världens finaste?!
Jag är världens lyckligaste, de kan jag ju tala om för er!
Fast de är 2 dagar kvar till min födelsedag så fick jag min present av världens bästa pojkvän.


Vi var nere på stan en sväng idag, och medans jag och Eve satt på banken så gick Robin iväg och handlade min lilla present ^^
Han sa att jag kunna få öppna den när jag kom hem. Jag kunna ju inte hålla mig såklart.


Den är såå liten och fin, den är såå bra!
Man kan göra så sjukt mycket med den.
9,1 Megapixel, det är ju grymt! Nu jävlar blir det bilder som aldrig förr ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 5 mars 2009 13:17

Hellu!


Efter tandläkaren igår? Vad som hände? Om min smärta gick över?
Mm...
Jag sa att jag inte visste vilken de var som gjorde ont, om det var tanden längst bak eller om det var att visdomstanden var på G.


Dom borrade tanden längst bak. Yeey, tänkte jag ju då. Min smärta är över och jag kan återgå till mitt normala liv.
Jag fick fett med bedövning och jag såg inte normal ut i ansiktet på ett par timmar. Det skulle vara värt det.


Det gjorde inte ont efter dom halvlagat (Ja, dom lagade den inte helt. Tydligen måste jag tillbaka för fas 2 i april. Woohoo liksom) tanden, men när jag väl skulle gå o lägga mig där på kvällen....


VAD ÄR DET FÖR FEEEL?!?
Smärta på hög nivå. IGEN! Bara när jag ligger ner. Jag vaknade inatt flera gånger och var tvungen att sätta mig upp. Jag fick ligga som ett jävla cp för att de skulle göra mindre ont. Jag somnade då och då.


Gosh!
Skulle inte förvåna mig om dom borrat fel tand och de är visdomstanden som försöker ta livet av mig. Han lyckas nog snart också.



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards