Alla inlägg den 18 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 18 mars 2009 00:05

Taskigt med inlägg idag. Jag har inte haft så mycket att säga liksom.


Var nere på stan med Eve på eftermiddan och glodde runt. Hittade ett fint linne, så jag slog till på att köpa det ^^
Vi lallade runt i nästan 3 timmar, och efter det åkte jag hem.


Lagade mat direkt när jag kom hem och efter det satte jag mig och spelade "Need for speed".
Robin var snäll och la in det på min dator igår. Nu när jag börjar fatta grejen med det hela så är de ju askul.
Jag kommer fastna och sitta och spela det 24/7. Som med "Super Mario" med andra ord ^^


Lite "Gilmore Girls" har det också fått bli. Fastnade där med. 5 avsnitt blev det idag. Robin kollade på fotboll så då får man ju passa på ^^


Mer än så har inte hänt.
Tillbaka till dataspel, sen är det nanna kudde som gäller.


Hörs imorrn!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards