Alla inlägg den 6 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 6 mars 2009 19:48

Nu har vi käkat tacos och jag ät mätt så jag tror jag avlider. Gosh!


Jonna och Jag gick till Bistro Bar, även kallat BB, för en After Work.
Det blev en cider för mig och en Baileys Kaffe för henne.
Vi satt och snackade där i typ 1 timma, sen gick vi och handla och sen drog jag hem.


Nu har Robin fått för sig att han är sugen på Jägermeister också. Han gick ner till kiosken och inhandlade BullBull. Jag är ju aldrig omöjlig. Jäger Äger ju!
Så de blir Jäger och redbull för oss ikväll alltså. Ett glas kan man ju ta. Lite lagom oskyldigt sådär ^^


Hoppas ni får en mysig fredagskväll folks!
Peace.

Av ♥ Estella B ♥ - 6 mars 2009 15:54

Kristian kommer inte idag iaf. Han hitta ingen hundvakt så vi bokade om hans besök till nästa vecka.


Jonna och Jag ska dra oss ner på stan iaf. Jag......Ska faktiskt leta ett linne.
När jag nu skrev det kom det kom jag på det.
Jag har en tvångstanke att alltid hitta ett nytt plagg när de händer nåt kul.
Undra varför.


Får se om jag hittar nåt. Det märks.
Vi ska ta en After Work tänkte vi. Inte för att jag jobbar, men man kan ju alltid låtsas ^^
Jonna har jobbat hela veckan, så hon förtjänar väl en iskall.


Efter det blir det hem och laga tacos. Det blir en hemma fredag idag.
Känns som jag inte umgåtts med Robin på år och dar. Han har jobbat nästan hela veckan, så ikväll ska jag tvinga han till en filmkväll med mig ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 6 mars 2009 12:56

Åh, jag fyller år imorrn. Jag har knappt hunnit planera vad som händer.


Kristian skulle komma till stan idag, så skulle han och jag gå runt lite nere på stan medans vi vänta på att Jonna skulle sluta, och sen skulle vi alla 3 gå ut och äta. Lite mysigt sådär.
Han har dock inte hört av sig än, så jag vet inte vad som händer.


Imorrn måste jag hinna städa, baka tårta och fixa iordning mig själv innan folk kommer.
Jag har nog planerat ganska dåligt. Jag brukar ju ligga ett steg före när de gäller såna här saker. Nu är jag helt bakom. Hur ska jag hinna allt imorrn hade jag tänkt?


Det blir ingen stor grej, de kanske är därför jag inte lägger ner så mycket tid på det.
Det blir tårta, och sen blir vi nog några som sitter här o tar nåt glas vin och efter det blir det nog krogen.
No biggie. Lätt och bra.
Jag blir ju 22, de är ju inget att fira egentligen :)




Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards