Alla inlägg den 7 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 7 mars 2009 13:12

Jag misslyckades!
Kolla hur ful den blev. Jag är så besviken :(


Texten skulle vart rak istället. Och nej, det går inte att ändra för jag har inget strössel kvar, och om jag pillar bort texten så försvinner ju strösslet där.
Damn it!!


Den jag gjorde åt mamma
förra månaden blev ju mycket finare :(
Jag får väl va stolt över den istället då.
































Av ♥ Estella B ♥ - 7 mars 2009 11:26

Jag fyller åååår! Nu är jag gammal ska ni veta.
22 år. Snart har jag väl problem med höfterna också.
Usch vad tiden ska gå fort!


Det blir en enkel födelsedag. Jag bestämde att jag inte orkade ha värsta festen.
Jag ska baka en liten tårta, sen blir det fika vid kl.18


Jag har bara bjudit Mamma, Jonna, Evelina, Ronja, Pica och Robin såklart ^^
Så det blir lugnt.


Lite party
blir det ju, det ska jag ju inte dölja ^^
En liten trevlig fest, det räcker. Inte som att jag fyller nåt speciellt ändå :)


Happy Lördag På Er Folks!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards