Alla inlägg den 2 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 2 mars 2009 23:00

Hahahaha, "Torkel i knipa" knäckte ju! Hur kung som helst, speciellt detta klippet.
Uncle Stewart var ju fan bäst i hela filmen. Fan vad jag garva.
"Surprise Skitungar!" LooL


Nu blir de sängen för min del. KFG imorrn folks!

Av ♥ Estella B ♥ - 2 mars 2009 21:12

Har inget spännande att berätta för er idag eftersom att jag som vanligt inte gjort någe intressant ^^


Robin och Jag ska strax kolla på "Torkel i knipa".
Haha, jag diggar namnet "Torkel" så hårt. Låter helt fucked.


Jag har aldrig sett den filmen förr, men Robin har tjatat ett antal gånger på att vi ska se den, och idag när Roofius frågade om jag sett den kom jag fram till att det var dags.


Jag har sett små klipp ur filmen, samt hört låten "Fuck off en die" som
verkligen ALLA gick/går och sjunger på.
Så jag tänkte....Eftersom att jag kunnat låten utantill i flera år men inte sett filmen, så måste jag ju göra det nu.

Hörs sen!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards