Alla inlägg den 3 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 3 mars 2009 23:36

Jag har världens tandvärk. Jag håller seriöst på att avlida här, och jag tar verkligen inte i när jag säger det.


Jag har haft följande funderingar på att få ett bra avslut på värken:

  •  1. Jag blåser skallen av mig.
  •  2. Jag skär halsen av mig.
  •  3. Jag tar en tång och dra ut alla tänder ur hela käften.
  •  4. Jag slår mig själv med en batong så alla tänder flyger ut.


Tyvärr är jag lite för rädd för att genomföra något av det. I'm such a chicken.
Jag har däremot knarkat tabletter ett tag nu. Det vill tydligen inte hjälpa mig de heller.


Jag undrar dock vad jag gjort för fel mot Gud denna gången?
Jag känner själv att jag vart ganska reko faktiskt.




Av ♥ Estella B ♥ - 3 mars 2009 11:45

God Förmiddag Solstrålar :)


Gud vad mycket piggare och gladare man blir när man går upp tidigt, har ni tänkt på det?
Det är dock svårt att göra det när man inte har nåt speciellt att göra på dagarna.


Idag var det sista dagen på KFG för mig. Känns rätt bra, och ännu bättre att jag troligtvis börjar plugga den 23'e så jag slipper gå hemma.


Jag firade avslutet med lite shopping ^^ Perfekt sätt att fira saker på =)
Jag och Fia lallade runt på stan. Det blev lite shoppingH&M, Village och Indiska.


Jag hittade dessa fina ljusstakar och stenar (på bilden), så dom fick följa med mig hem =)
Kände att dom skulle trivas så bra i vårat kök eftersom typ allt annat i vårat kök också är blått =)


Mer än så här har jag inte gjort idag. Än så länge.
Nu blir det en liten baguette-frukost! Jag är så sjukt hungrig.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards