Alla inlägg den 16 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 16 mars 2009 19:53

Jag har vart duktig och bakat.
Chokladmuffins med chokladbitar i :D
Jag har aldrig gjort det förr, och jag har inte smakat dom än, så de är ju bara att hoppas på det bästa så att dom inte smakar hästskit.


Känner ni också hur duktig och kreativ jag vart idag? :D

Av ♥ Estella B ♥ - 16 mars 2009 14:34

Jag har gjort en liten ändring i köket. Eftersom vi går på blått tema nu för tiden, så fick vi blåa kakel-klistermärken av Robins moster.


Nu har jag vart duktig och klistrat dit dom. Ser ni hur snyggt det blev!
I was born to klistra kakel-klistermärken liksom!


Undra om det finns ett jobb inom detta för mig. Det vore ju så perfekt.
Jag är en naturbegåvning (eller vad de nu heter)
Tänk att jag har gått och kunnat detta hela tiden men aldrig vetat det. Hahaha


"Vad jobbar du med?"
"Jag är Kakel-klistermärkare!"

Så Perfekt!
Vänta ni bara, det kommer visitkort också! xD

Av ♥ Estella B ♥ - 16 mars 2009 13:15

Måste bara berätta för er att jag köpte en ögonbrynstrimmer nere på stan.
Jag hatar att noppa ögonbrynen för de gör så in i helvetes ont.



Jäklar vad bra grej det var! Perfekt för mig med tanke på att jag alltid drar ut på att noppa ögonbrynen.
Varför vill man smärta sig själv i onödan liksom?



Mina ögonbryn var lagon tjocka innan, jag noppa bara typ kanterna och så dom fick en böjning, men nu jävlar, nu har jag smala fina ögonbryn :D
How happyface liksom!

Av ♥ Estella B ♥ - 16 mars 2009 10:43

Godmorgon Solstrålar.
Inte lika fint väder idag som det var igår. But hey, så länge snön är borta så klagar jag fan inte.


Vi ska ner på stan om ett tag, Jag och Pojken.
Jag hade nåt viktigt att göra men just nu har jag glömt vad det var. Kan vara för att jag inte riktigt har vaknat än.


Jag har inga mer planer för dagen än såhär faktiskt.
Så rolig är jag.


Hörs sen!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards