Alla inlägg den 13 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 13 mars 2009 15:17

Jag har vart sugen på äppelmunk hela veckan men jag har aldrig fått nån.
Eftersom jag legat sjuk så har jag ju inte kommit till affären, så vi får skylla på min feber. Det är hans fel att jag inte fått nån munk helt enkelt.


Så idag när vi var på G till Hemköp så gick vi förbi pressbyrån. Dom hade världens skyltSnickers, så jag blev ju skapligt sugen på det också.


Ett besök på hemköp, 3 snickers och 4 munkar, och här sitter jag nu och moffar mig fet.
Äppelmunk är ju gudomligt gott!



Jag får dock inte trycka i mig allt. Jag ska till Jonna och käka middag snart. (Inte för att jag kanske skulle palla trycka i mig allt även om jag inte skulle till Jonna, men ändå ^^)
Kan vara bra att spara lite plats i magen för fläskfilé-grytan som ska ner om ett tag.





Av ♥ Estella B ♥ - 13 mars 2009 11:39

Jag måste ner på stan idag. Jag har skjutit upp de hela veckan.
Jag måste ju få mitt papper påskrivet för aktivitetsstödet.


Det jag kom på är ju att KFG stänger kl.12 idag. Så jävla typiskt!!
Varför kommer jag på sånt när de är för sent?
Nu kommer mina pengar komma assent istället. How fun...


Frulle på stan blir det också. Robins idé.
Får se vart vi hittar goda mackor. Det märks väl...


Snackar mer sen.

Peace!


(Och btw...Bilden är för Christoffer. Han ville se en bild på både mig och Robin till inlägget "Ett år", jag orkar dock inte byta bilden till de inlägget, så han får nöja sig med den på de här inlägget istället ^^)


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards