Alla inlägg den 26 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 26 mars 2009 17:40

Mattelektionen gick bra. Det tog bara en timma.
Jag fick ett schema på vad som ska göras och jag har nu 10 veckor på mig att hinna med 262 sidor i boken.
Det är dubbelt så lite tid som vissa andra i klassen har på sig. Hur ska jag hinna?


Nu ska jag iaf sätta mig och plugga. Det blir nog en timmas matte och en timmas engelska. Det är så de är tänkt iaf, sen om jag klarar det får vi väl se ^^


Vindruvor och choklad
har jag bredvid mig. Man vet ju aldrig om man plötsligt blir hungrig som ett as (fast jag precis käkat mat) och behöver förstärkning.
Det är väl inte lika kul att plugga om man inte får nån belöning för besväret? ^^


Börjar min blogg handla lite väl mycket om plugg nu? Jag vill ju inte verka boring liksom.

Av ♥ Estella B ♥ - 26 mars 2009 12:47

Nu har jag tagit min första våriga dag ^^
Adam kom förbi med glass, så vi har setat utanför på gården, Jag, Robin, Adam, Ronja och Adams Vovve och njutit av solen =)


Förhoppningsvis så är våren här på riktigt nu. Ingen mer snö,dör jag fan.


Ska iväg till skolan om ett tag. Ska först förbi KFG och lämna ett papper på att jag börjat Komvux.
Har som sagt Matte lektion från kl.15-17


Efter jag slutat ska jag förbi djuraffären tänkte jag.
Måste hitta kattmynta i spray form. Det finns väl? Jag har för mig de iaf.
Sen blir det hem och laga mat.


Så ser min dag ut.
Hoppas ni får en trevlig torsdag. Snart helg igen ju :)


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards