Alla inlägg den 14 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 14 mars 2009 22:06

ÅÅÅH, JAG ÄR SÅ JÄÄÄVLA GLAD!!!
FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN SOM LÅTEN JAG HEJJAR PÅ VINNER.
10 SMS SKICKADE JAG FÖR DENNA LÅTEN, OCH DEN VANN.
JAG TAR MIG RÄTTEN ATT ANSE ATT DET ÄR LITE MIN FÖRTJÄNST FAKTISKT.



Jag dog nästan när dom sa att hon fick sista poängen. Vilken jävla lycka!!
Go Malena, Ta hem Eurovision nu också!!


Av ♥ Estella B ♥ - 14 mars 2009 19:49

Det blev en snabb tur till Evelina. Stannade i drygt en timma.
Hon blev skitglad för sin present. Så kul att se hennes min när hon öppnade paketet och såg vad de var.


Hon är ett Marilyn Monroe-Fan, så hon fick en tavla på Marilyn till hennes lilla samling. Mycket bra present tycker jag :)


Jonna kom och plockade upp mig och Robin strax innan kl.19 och körde hem oss.
Har lagat köttfärssås, så vi har käkat och nu är det dags att ta plats i sängen.


Melodifestivalen Final 2009. How exiting! ^^
Jag är fan taggad på detta nu. Allt Jonnas tjat har tillslut fastnat. Haha
Nu jävlar blir det tv.
Hörs sen!


Av ♥ Estella B ♥ - 14 mars 2009 16:06

Evelinas 20-års fest idag! Happy B-day to her liksom!
Bolaget-myndig är ju de bästa man kan fylla ^^


Robin och Jag drar dit en snabbis. Det blir nyktert för oss båda idag så vi ska väl bara lämna hennes present och leka lite sociala.



Hem till Melodifestivalen finalen blir de sen. Ungefär så kommer min lördag att se ut.
Trevligt gånger 100!

Av ♥ Estella B ♥ - 14 mars 2009 14:29

Vi hade en mycket trevlig kväll igår, Jag och min flata.
Käkade först middag och sen blev det lite alkohol.
Lite rött vin, Lite vitt vin, ett par glas Sex on the beach och en öl.


Till det satt vi och snacka massa skit och gick igenom final-låtarna till melodifestivalen ikväll.
Jag har ju missat typ alla delar av melodifestivalen. Inte med mening, jag har bara haft annat för mig ^^


Film blev det igår också, och Mange kom lagom tills den började.
"Wallander - Bröderna" fick det bli.


Efter vi kollat klart på den så gick jag hem. Tog en öl och en drink här hemma, och sen blev det sängen.
Ganska skönt att inte dricka sig full ibland, bara ta sig ett par jävlar innan sängdags. Hahaha ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards