Alla inlägg den 23 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 23 mars 2009 20:28

Jag är dålig på att hålla mig när det kommer till presenter.
Förra veckan fick jag hem det som var meningen att Robin skulle få på våran 1-års dag.


När presenterna kommer så tidigt så att det är aslänge kvar tills jag får ge dom, så börjar jag diskutera lite schkizofreniskt med mig själv, om jag ska orka vänta med att ge dom eller om jag ska ge dom direkt.


Under tiden jag gör det så börjar jag alltid tveka på om presenten/presenterna är så bra som jag från början tyckte att dom var.
Sen vill jag ju inte vänta med att se folks miner, om dom blir besvikna när dom öppnar det på dagen som dom firas, så finns de ju ingen återvändo liksom.


Så Robin fick sexkupongerna för några dagar sen, och idag fick han snusdosan. Nu har jag beställt en ny present, en som jag vet att han vill ha, och btw...Han vet att jag beställt den också, så jag avslöjar ingen hemlighet nu ;)


Han får parfymen iaf. Armani - Code for men.
Förhoppningsvis kommer den i veckan och då behöver jag inte vänta så länge med att ge honom den, plus att jag vet att han kommer bli glad ^^


Inga mer schizofreniska diskussioner med mig själv nu alltså xD

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards