Alla inlägg den 4 mars 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 4 mars 2009 13:07

Note: Det där med tandkräm var inte de smartaste jag gjort. Känns som halva tungan har frätit sönder efter allt jag smetat på. Damn!
(Fortsättning från inlägget under)

Av ♥ Estella B ♥ - 4 mars 2009 08:26

Nu har jag vart duktig och bokat akuttid hos tandläkaren.
Jag har insett att jag inte har nåt annat val.


Turen var att jourtandläkaren är i Eskilshem idag, och det är ju inte långt härifrån.
Dom ringde nu. Jag fick tid 15.40
Jag är hungrig som ett as och jag får inte äta förns efter kl.16 pga min smärta.
Är det verkligen rättvist?! *Gaah*


Jag kom på ett knep iaf. Kände att jag var tvungen eftersom jag inte kunnat sova sen i typ förrgår.
Jag kleta på massa tandkräm på tanden och sen satte jag i hörlurar i öronen och lyssnade på radio hela natten. Radio för att tänka på nåt annat än hur jävla ont jag har.


Jag somnade!
Helt otroligt.
Jag vaknade typ en gång i halvtimman och fick smörja på mer tandkräm, men det funkade iaf!




Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards