Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

MIN FINA DIGITALKAMERA :D Kolla då!!

Av ♥ Estella B ♥ - 5 mars 2009 16:07

JAG HAR FÅTT MIN ÄLSKADE DIGITALKAMERA!!! Visst är den världens finaste?!
Jag är världens lyckligaste, de kan jag ju tala om för er!
Fast de är 2 dagar kvar till min födelsedag så fick jag min present av världens bästa pojkvän.


Vi var nere på stan en sväng idag, och medans jag och Eve satt på banken så gick Robin iväg och handlade min lilla present ^^
Han sa att jag kunna få öppna den när jag kom hem. Jag kunna ju inte hålla mig såklart.


Den är såå liten och fin, den är såå bra!
Man kan göra så sjukt mycket med den.
9,1 Megapixel, det är ju grymt! Nu jävlar blir det bilder som aldrig förr ^^

 
 
Linda

Linda

5 mars 2009 16:53

Haha, jag man blir ju lite däng av lustgas :P Men på ett skratt likanande sätt. Hade jag fått det hade jag skrattat på spårvagnen hem, hade vart helt störd hahahaha.
Jo, det kan jag förstå att du gjorde det då! Man gillar ju inte att gå dit direkt.

Det är fan svin dyrt, därför går jag inte till tandläkaren, det har jag fan inte råd med. Men om jag har hål lär ju det bli dyrt, men skit samma då. Plockar i så fall ut varenda jävla tand :P

1ooo spänn är inte mycket idag, och det var det inte för 5 år sen heller, men man kan ju göra mycket mer roligare saker än att betala en operation i gommen :S

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
* K Y S S A R

* K Y S S A R

5 mars 2009 16:56

Tack :D:D jag är nöjd!

den där kameran har min kompis, hon säger att den är bra =)

http://kyssar.bloggagratis.se

 
roofius

roofius

5 mars 2009 16:59

du vet vad de innebär när en kille köper en kamera till sin tjej? är det dessutom en med "filma funtion" så kan du bara ana vad han förväntar sig. hahah ses på knullis.com inom kort då mooohahahaha

http://www.roofius.com

 
Ingen bild

Robin

5 mars 2009 17:52

Roofius got it spot on! :>

 
Christoffer - Bögen från Dalarna

Christoffer - Bögen från Dalarna

5 mars 2009 19:10

Fan vad drygt med tanden.. Och jävligt bra kamera du har fått. Avundsjuk!

Medan du pluggar upp ämnena kommer det kanske till dig vad du vill arbeta med/inom. =)

Det är ett trevligt jobb. Man lär sig mycket! :D Men plugga vidare låter klokt av honom. :)

Haha okej. Jag älskar blod (i en bra benämning!) och sjukhus. Älskar allt som har med sjukvård att göra. ^^ Blir helt i extas. Haha.

http://gaymasen.se

 
Linda

Linda

5 mars 2009 19:38

Haha, ja man blir ju det! de har snackat om att sänka kostnaderna till unga, men när fan blir det av då? När jag är över 26 som var den gränsen. orättvist, orättvist i så fall! Men har man jätte ont som du har haft, då måste man ju gå.. Det är ju viktigast att bli av med värken om inget hjälper.

Där är ju den kameran jag hade med i min blogg en gång :) VILL HA! Gött att ha en bra kamera nu kan jag förstå? den är ju dö snygg :D

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

5 mars 2009 21:43

Jaaaa, det hoppas jag med, men det var ett tag sedan de pratade om det under förra året nån gång.

Nä, man kan ju inte detm tänderna ska man ju ha hela livet! Och man måste ju äta också, har man ont är det ju skit jobbigt!

Japp, det var ett tag sen och du kommentera att du gilla den kameran kommer jag ihåg :) Är den bra och så? Vill också ha den!

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

5 mars 2009 22:11

Ja, absolut det måste vi göra :D

Nä, jag kommer ihåg det eftersom vi båda gillar den så :)
det blir ju så i början att man bara testar med att ta kort och så. Då får jag kolla på söndag då om det har blivit några bra kort :)

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards