Direktlänk till inlägg 27 juli 2007

Ella Goes Blondin

Av ♥ Estella B ♥ - 27 juli 2007 18:21

Va lite blondin innan men...nu är de ju extremt!
Inte direkt de som tanken var med hela omfärgningen.
Ville ju bara få bort utväxten...men icke. Det får väl vara så då.
Inte ett dugg nöjd...Måste kanske vänja mig först, har ju inte vart helblond på iaf...2 år ;p
Omfärgning lär de ju bli iaf..nångång när jag orkar ;p

Jobba ikväll då. Trevligt värre.
Lär inte bli mycke folk ikväll, eftersom de är reggae fest imorrn.
And I will be there ;)
Får väl se hur många som dyker upp ikväll.
Tror inte jag sitter kvar o efterfestar iaf. Fast... man ska aldrig säga aldrig. Jag lyckas ju alltid bli partysugen där nere ;p

Pratade med syster igår, kollade med henne om hon skulle till reggae festen. Och de skulle hon ju :D
Så jag ska gå med henne på förfest hos Ivana. Skojs =)
Dom har hyrt nyforsskolans matsal, (tror ja de va iaf...eller så va de Stålforsskolan) Det lär ju iaf bli ett jävla röj. Sjukt kul.. jag minns fan inte senaste gången jag va på riktig fest..där man inte känner precis alla.
Kul med nytt folk =)

Lisa åker hem imorrn..eller näe.. Hon åker upp till Bollnäs.
Hon skulle kanske komma tillbaka på Onsdag igen, och stanna till Torsdag, bara så vi kan gå på krogen en sista gång innan hon lämnar Eskilstuna helt.
Nu börjar de kännas som att hon flyttar. Gjorde ju inte de innan eftersom hon ändå jobbade kvar här och har bott hos mig i 5 veckor.
Tråk de kommer bli.
Men jag är nära grannen nu ;p Det ska fan bli fika! Hahaha.

Gick inte så bra att ha katterna hos Fia iaf. Dom hade tydligen börjat bråka efter Lisa o jag åkt hem. Så Lisa åkte tillbaka o hämta dom. Och imorse flög min katt o ena hennes katt på varann igen. Damn.. Jag blir så arg!
Min katt kommer ju ha men för livet :@
Pratade med Kristian idag iaf, och han kunna inte ta katten förns på söndag, eller ah.. Söndag blev bästa dagen eftersom han jobbar hela tiden.
Så får väl se hur vi ska göra. Kattmamman måste iaf härifrån.

Peace out ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards