Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 1 augusti 2007 13:11

Slog till på Supa igår med.
Nej människor... Det finns inget stopp i mig. Jag har märkt de nu  :p

Igår var jag inte på världens bästa humör. Jag va sjukt deprimerad. God Damn.
Så jag kände för att supa bort dagen.
Mestadels av dagen igår låg jag i min säng o bara glodde på inget alls.
Det var ju askul..måste jag ju göra om nångång. Eller inte.
Så ringde chefen o tvinga ner mig på jobbet.
Alltså...Inte så att han satte en pistol mot mitt huvud o skrek att jag skulle gå dit, utan de va mer som att han inte kunna ta ett nej. :p

Så jag satte i mig min vinare, och så åkte jag bort till Jonna för att ta en cigg med henne.
Hon tyckte för övrigt att jag såg ut som helvetet själv :p
Mer extakta ord var typ "Faan så du ser ut, gå hem o lägg dig"
Oh god..I just love my friends :p Haha

Åkte iaf från henne o ner till jobbet.
Chefen lagade mat åt mig..och till honom med iof :p
Jag ville inte ens äta igår, så han frågade om han skulle tugga maten åt mig med :p
Där gick ju kanske gränsen..haha..Tugga har jag lärt mig själv ;)
Vi satt iaf där och drack vin.
Gosigt då.

Åkte iaf hem runt kl.19
Kände inte för att stanna längre.
Fortsatte dricka när jag kom hem å.
Så kan de gå.

Idag är jag typ asglad.
Så allt kan vända =) Vet inte varför, kanske behövde min deppiga dag igår.

Idag kommer Lisa ner till mig en sväng.
Hon ska hem till O-hamn, så hon tänkte stanna över till imorgon så att vi kunna ta en sista krogrunda innan hon flyttar föralltid. usch..hata "föralltid" Det låter så jävla länge.
Jag döper härmed om ordet "Föralltid" till "Mjo...tills då"
Vi bestämde iaf att vi inte skulle ut idag. fast just nu har jag ångrat mig..jag vill visst ut.
Jag har fan inte vart på sommarklubben en enda gång denna sommar.
Förra sommaren bodde vi ju fan nästan där.
Illa.
Får väl kanske ta oss dit då? Får välla se sen. Jag hinner ju ångra mig många gånger till :p

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards