Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 26 augusti 2007 22:58

Åke kom o hämtade mig igår typ vid lunch.
Skulle iväg o öppna kiosken och fixa iordning där o så.
Så de gjorde vi, blev kvar där i typ 3 timmar.

Gick sen ner till mitt andra jobb som ligger mitt emot :p
Satt först ute o rökte en sväng, och beställde mat.
Så när chefen gick o laga mat så fick jag ta några kunder :p
Blev bjuden på en öl av en gubbe där, vilket jag nu ångrar att jag tog emot.. han värsta trodde vi var gifta eller nåt sen.
Han va typ as stolt också bara för att jag lät han bjuda på en öl.
Så när Åke kom o jag satte mig o käka med honom, så sa gubben (som bjöd mig på ölen) ba "aha...är de där din pojkvän eller?"
Haha...jag sa nej, och så gick han.
När Åke o jag hade käkat klart och skulle gå, så fråga han en gång till, fast denna gången att "Jaha..är de din man eller"
Lilla svartis då?
Så jag sa att "Meen neeej, det är min andra chef. Jag är fan bara 20 år...troligt att jag är gift nu då!"
Då blev han tyst en stund, och sen börja han prata med dom andra gubbarna... OM mig. Damn it!  Dom har svårt att hålla käft ibland, vissa människor.

Vi gick iaf därifrån, och upp till Åke. Han ville att vi skulle festa till, och jag fick lite beslutsångest, för syster fråga om jag ville med henne på reggaefest, och andra chefen (krångligt allt blir) ville att jag skulle komma ner efter stängning o festa med dom.
Jag började iaf hos Åke, vi satt där o drack redbull vodka, och lyssna musik.
Började "festa" rätt tidigt, så de hela blidde en tidig kväll.
Bestämde vid kl.23 att jag skulle gå hem o fixa iordning mig, för att sen kolla förbi på reggaefesten, och sist ner till jobbet.
Men så slutade inte min kväll inte :p
Jag kom hem, och satte mobilen på laddning, och sen la jag mig ner på golvet bredvid mobilen....och somnade. HAHA.
Är jag störd eller vad :p

Vakna iaf till efter ett tag. Satte mig vid msn en sväng o prata med honom, och sen gick jag o la mig.
Vaknade med värsta ångesten idag, jag öppnade mig lite väl mycket inför Åke igår. :/
Asså..öppnade mig som i att..jag pratade för mycket om mig själv och mitt lilla liv, och mitt tidigare liv..
Hmm...Vilka misstolkningsbara saker jag kan slänga ur mig.

Anywho..
Det vart min lördag de.
Jobba på DT blev de inte, han hade inte bokat in någe fick jag reda på.. lite väl sent...men...det är väl som de ska vara :p

Lunch på stan med familj imorrn, och lite shopping på de =)
Trevligt värre måste jag säga

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards