Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 2 augusti 2007 18:58

Jonna ringde o väckte mig imorse. Otroligt va? ;p
Pratade med henne typ ett tag och sen gick jag upp o ringde mamma.
Tänkte påminna min käre mor om att hon ringde mig igår på fyllan. Bahaha.
Fan va störd hon är. Hon typ satt o berätta allt som hänt henne under kvällen. Med andra ord...precis som jag brukar göra ;p
Utom att mamma typ aldrig är ute o dricker, så de är ju typ första gången hon ringer mitt i natten o är råpackad :p
Vilket jag brukar göra...typ en gång i veckan. ;p  Haha.

Vi bestämde iaf att jag skulle komma ner på stan idag, o möta henne runt kl.13
Så de gjorde jag ju.
Mötte henne utanför morfars lägenhet, så gick vi upp o typ...satt där en stund och väntade på min lillebror.

Efter lillebror kommit så skulle jag gå hem. Så jag tog med mig hunden, så gick vi o handlade, sen gick vi o mötte Jonna för att ta en cigg med henne.
Sen gick vi hem.

Min katt blev typ asskraj för hunden :p
Inte så konstigt kanske...hon har ju fått ett antal smällar på senaste tiden.
Asså..nu, alla som tror jag är nån djurmisshandlare. Så är de INTE!
Mena bara att..hon fick ju några smällar av Lisas katt för 2 veckor sen, då Lisa hade sin katt här. Vi var tvugna att göra på de viset eftersom hon inte bor kvar i stan, och jag är den enda som kunna ställa upp. Även om vi hade katterna isär, så lyckades dom smita ut från rummet då o då.
Så nu vet alla de..Jag är snäll mot mina djur =)

Anywho.
Min katt o hunden sitter nu mera bara och typ..glor på varandra :p
Katten sitter utanför mitt sovrum o hunden ligger i vardagsrummet.
Så har dom hållt på sen vi kom hem ;p
Min lilla katt har iaf lärt sig att skydda sig rätt ordentligt :p
Så, så fort hunden kommer nära så fräser hon o slår med tassen. Haha.. det ser så gulligt ut :p
Hunden är nog mer rädd för katten om jag ska va ärlig.
Men jag är inte så dum så att jag låter nåt hända. Går dom inte ihop, Dvs. Om dom skulle flyga på varann (Vilket knappast är troligt) så åker jag ju o lämnar tillbaka hunden ;)

Vill inte att folk ska tro att jag är värsta okänslig xD

Morfars begravning imorrn då.
Vet fan inte vad jag ska ha på mig.. Min kavaj kanske?
We'll see.
Ska iaf träffa släkt och familj nere på stan, utanför morfar, och sen ska vi alla åka till "Stillhetens Kapell" tillsammans.
Första begravningen för mig då. Får väl se hur de går. =)
Mamma berättade iaf vad jag skulle göra...typ..när jag lämnar rosen o de.
Jag har redan glömt hur de var, de jag kommer ihåg var iaf att jag skulle Niga :p Hahaha...tror aldrig att jag gjort de i hela mitt liv ;p

Det löser sig.

Ut o rasta hunden nu då =)
Det är mycket bra...då har jag ju nån att promenera med nu när Lisa har åkt =) Tummen upp

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards