Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 12 augusti 2007 23:48

Hade inget speciellt på jobbet i lördags, skulle ju haft reggae som vanligt, men våran Dj var tydligen nån annanstans.

Blev ju inte mycket folk då heller.
Kom ner ett gäng killar, dom sa att dom va på en Eskilstuna Krogrunda..Hm.
Undra hur kul de kan vara :p

En av killarna beställde två "Kvällens drink" Jag hade sattit upp "Kryptonite" som de då.
Så kom han tillbaka o sa att drinken var äcklig. Haha.
Så frågade han om han kunna få vanlig Sambuca som shot istället o betala halva priset för de.
Asså...jag gjorde de misstaget typ en av de första gångerna jag jobbade.
Då var de en kille som spillde ut hela sin öl, och ville ha en ny, och jag hade ju ingen större koll, så jag gav han iaf en ny. Men så skulle jag inte gjort eftersom att det var hans eget fel att han spillde.
Så jag lärde mig iaf av det misstaget..haha..jag kan också :p
Anyway..
Jag sa iaf till denna killen som ville ha Sambuca att..
Jag kan ju inte ta halva priset för en shot bara för att han inte tyckte om drinken han beställde.
Det är väl rätt självklart egentligen?...även om jag stod o tänkte efter ett tag :p
Till slutet då...jag fick fullt betalt för shoten :p
Ofta nån bryr sig egentligen?
Aja...min blogg...jag skriver vad jag vill ;p Mahaha

Efterfest blev då å, jag som lovade mig själv att inte dricka mer efter i fredags.
Jag kan fan inte säga nej till fest.
Det blev iaf jag, chefen o två andra brudar kvar.
Satt iaf inte kvar så länge...blev en jävla tidig natt..för en gångs skull.
Kom hem vid 03. Lagom o fint. ;p
Satte mig o tog en öl o lyssna lite musik när jag kommit hem.
Mysigt av mig då :p haha

Imorrn blir de nog till Åke en sväng..han kommer hem från Finland då.
Ska kolla om han är nöjd med städningen jag gjorde innan han åkte.
Iof har de ingen roll...jag lär ju inte städa om de iaf :p
Snälla Ella

Av ♥ Estella B ♥ - 12 augusti 2007 23:36

Ringde syster o mamma i fredags och frågade om dom ville ut o ta en öl eller två.
Och det ville dom ju =)

Började fixa iordning mig och förfesta lite, sen åkte jag ner till jobbet en sväng.
Satt o prata med chefen lite.
Åkte från jobbet strax innan 20.30
Skulle möta mor o syster utanför Dennys Krog runt 20.30
Men så ringde mamma o sa att dom hade blitt lite sena, så jag satte mig på basketplan vid Nyforsskolan o tog en cider. Haha..mobbad :p
Drack upp den och sen åkte jag vidare :p

Dom satt o vänta på mig när jag kom, så vi gick in.
Blidde en aning mer än en eller två öl :p
Vi kom därifrån 4 timmar senare. Haha...att man aldrig lyckas ta bara en eller två då. Hur svårt ska de behöva vara?

Anywho.
Mamma o syster skämde ut mig som fan inför han som jobbar där.
Så jävla pinsamt!
Dom ba typ "ah..min syster är intresserad av dig" och så pekar dom på mig.. och sen fråga syster om han ville gå på date med mig.
Asså hallå...Date? Ofta jag går på date då. Jag kan fan inte äta framför folk.
Jag tror aldrig jag skämts så mycket i hela mitt liv.
Aldrig tillbaka dit igen då? Neej

Åkte iaf därifrån efter 00 nångång tror jag.
Jag blev äckligt full asså.
Åkte förbi jobbet en sväng då jag var på väg hem, men hem kom jag aldrig.. Damn!
Jag somnade på golvet på jobbet. Jag lyckas då med allt.
Chefen la ut ett täcke som jag fick sova på, sen bädda han ner mig o så drog han hem tydligen :p
Haha...vaknade upp runt 8.30 på lördag morgon sen.
Tror ni jag blev lite skraj då eller...jag visste fan inte vars jag var.
Herregud...Det va länge sen jag blev så full...aldrig mer 7,2 % öl.
Jag somnade iaf om efter jag vaknat upp o fattat vart jag var, så kom chefen o väckte mig vid 11.30 Sen blev jag kvar på jobbet ett tag.

Åkte sen hem o duscha o sen blidde de tillbaka till jobbet o jobba igen..

Trevlig fredagskväll...till en början iaf =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards