Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 14 augusti 2007 01:19

Gjorde inte så mycket under dagen igår.
Jonna ringde mot kvällen o fråga om jag ville ta en promenad.. så jag skratta åt henne..haha. Hur kan hon ens fråga? ;p
Jag och vara aktiv..de går inte riktigt ihopa där va? (fast jag alltid säger att jag ska börja promenera) Det är nog för att lura mig själv kanske ;p
Så fråga hon om vi kunna typ..bara sätta oss på en bänk ute o prata lite.
Så de gick jag ju med på, att jag inte såg den lätta..det blev ju en promenad iaf ;p Mahaha.
Lättlurad Ella...suck it!
Jag mötte henne vid Statoil iaf, och sen gick vi runt Snälltorpet eller vad de nu heter. Ja vet...lilla patetiska namnet då. Ingen fantasi där inte.
Men jag lovar...det bor bara Kineser där. (inte för att jag har nå emot kineser eller så..I'm just saying) Jag såg en kines i typ..varje fönster.
Råka skrika ut de högt också men..äh..Jag är en jävel på att skämma ut mig själv, så de tog ingen skada ;p

Anywho.
Vi gick iaf sen till typ...eller ah, utanför mig :p
Satte oss på en bänk där o pratade om allmänt onödigt vetande :p
Det var välla förträffligt..eller vad de nu heter...ingen aning om vad ordet betyder ens.
Leka klyftig är jag väl inte så bäst på kanske ;p.
Gud va jag babblar


Party på jobbet igår igen då. Jag ger mig då inte.

Chefen ringde typ..runt 00.30 igår natt. Jag stod o borsta tänderna o skulle precis hoppa i säng...eller...inte hoppa i säng, men gå o lägga mig ;p
Men nej...han lyckades övertala mig den lilla skiten.
Eller...det var mer Lindas fel ;p Min lilla flata..mahaha.
Jag tänkte att..Ack nej *asg* ful jag är..
Men seriöst..
Jag tänkte att nej, jag kan då inte festa idag..de är ju måndag. Men vad hjälper min hjärna mig lixom.
Jag kleta på lite maskara o sen cykla jag dit.

Det första jag fick var en drink, som var...grymt stark.
Eftersom inte jag va där så fick ju chefen blanda drinkarna.
Jag säger då de.. Böhöö. Inge vidare bra smaklökar kvar så här i efterhand.
Men..vafan..jag fick i mig den iaf, sen blev de 2 öl till, och en Linda som drog hem.
Jag blev helt skum i kroppen sen, orka knappt hålla upp huvet.
Helt sjukt faktist.
Så jag sa till chefen att jag ville hem, och då drog vi hem.

Vakna idag kl.17 (:O)
Sov som en gris, och ändå kunna jag knappt gå upp ur sängen..min kropp var sjukt tung o mina ögon vägrade öppna sig.
Vet fan inte vad jag lider av nu. Det märks väl sen..Alltid är de ju nåt fel.
Nån som tror de beror på mitt intagande av alkohol?
Nej...absolut inte.

Lite sova nu kanske?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards