Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 15 augusti 2007 23:33

Gick ner på stan i eftermiddags, skulle lämna in lite papper.
Efter de gick jag till jobbet en sväng.
Satt o prata med chefen lite.
Så ringde Åke...Jag skulle fixa lite hos han idag, men så var han tvungen o köra lite först.
Så jag frågade om jag fick följa med, och de fick jag ju ;p
Så vi åkte först till Tuna Park o hämta hans lastbil o sen åkte vi iväg.

Åkte först till Lundby o lämna ett lass...med nåt, sen åkte vi till Torshälla tror jag, och hämta ett annat lass, och sen åkte vi typ...nånstans o lämnade de ;p Haha...bra koll jag har på vart jag befinner mig va? :p
Men sjukt kul de är att åka lastbil då. Haha..Mobbad? ;p  Nääääe :D

Efter vi åkt runt ett par timmar, så åkte vi tillbaka till Åke igen.
Så gick jag o handla mat, och sen laga jag mat till Åke o hans vän :p
Värsta hemmafru då..haha..Nej usch. Inte så! Nu blev jag illamående.

Fick typ...sjukt för mycket betalt, med tanke på att jag bara lagade lite mat, och diska efter mig.
Man ska ju inte klaga kanske..men jag har ett samvete jag å ;p

Tänkte jag skulle upp till Åke igen imorrn, men jag hinner nog kanske inte de kom jag på.
Ska till andra jobbet o passa chefens unge medans han gör "pappersabrete".
Haha...den gubben har väl inte mycket till papper heller?  ;p
Nej..nu ska vi inte va elak här.


Ner till Oskarshamn på Fredag igen då.
Lisa o jag måste ju faktist ta trippen till Öland som vi snackat om hela sommaren nu.
Får väl ta en sista minuten.
Hoppas bara de inte är många byten....kan iof kolla de nu kom jag på ;p
Bra där Ella.

Över för mig, pratas imorrn igen ;p
Peace

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards