Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 4 augusti 2007 18:56

Även om vi är ovänner så kan du väl sköta ditt jobb?
Eller är de en plan du har för att typ...hämnas?
Du vet ju att jag måste hoppa in när inte du hör av dig, vilket du ju nu för tiden aldrig gör.
Det är inte chefens jobb att ringa dig o kolla om du ska jobba.
Ok, bättre för mig, för jag tjänar ju på de...men inte när de blir så här.
Att han ringer mig 1 timma innan jag ska börja jobba, eftersom du inte hör av dig och han inte räknar med att du ska komma.
Så då måste jag ju stressa som fan.
Ikväll visste jag om att jag skulle behöva göra de, men fortsätter de så här så blir jag fan arg.
Tänk sen när jag har andra planer, för de är inte jag som Ska stå där varje helg, det är faktist du.
Plus att du står med i företaget, då kan de ju gå illa för chefen.

Jag undrar hur du tänker. Är det de här som är meningen? Efter det jag gjorde mot dig...?
Du vet att ditt jobb står på spel, även om du inte tycker om att jobba där.
Men är de värt de?

Av ♥ Estella B ♥ - 4 augusti 2007 13:56

Efter morfars begravning så vart jag lite partysugen.
Så ringde chefen o sa att jag skulle komma ner till jobbet.
Så jag drog ner dit runt 21.30 Haha..känns lite som att jag inte har nå annat liv, än mitt jobb :p
Satt iaf där o drack lite vin, och sen ringde vi Anna och bad henne komma.
Så hon kom dit med en vän till henne.
Så stängde vi igen lite tidigare. Typ runt 23.

Satte oss o började partyt.
Trevligt värre.
Sen blidde Annas vän lite väl...full :p Så hon gick hem.
Då kom Johnny och Alex ner och festade med oss.

Satt där till typ..04 tror jag, sen skulle jag gå hem. Och Alex följde med mig ^^
Vi satte oss o kollade på film, eller ah...han kollade och jag råkade somna till lite på hans arm :p
Så väckte han iaf mig, så gick vi in i sovrummet, och där.. ah.

Anyway.
Kunna ju typ inte sova nåt alls inatt...eller imorse.
Han snarkade ju som fan. *gaah*
Jag brukar lyckas somna med en snarkande människa bredvid mig när jag är full...men de gick tydligen icke idag. Nice då..inte.

Jag gick iaf upp kl.09 imorse, och bara satt o längta tills han skulle vakna.
Så att han kunde dra!
Jag vet...jag är lite elak..men vem visste inte de lixom?
Han vaknade iaf kl.11, så då drog han strax efter.
TACK!

Jag undrar om de är jag eller Jenny som ska jobba ikväll.
Det är ju inte riktigt så att jag kan ringa o fråga henne, eftersom vi inte är vänner längre.
Det är ju lite dumt asså...för..vi jobbar ju på samma ställe.
Så de vore ju lite bra om man kunna ringa och fråga.
Men med tanke på att jag har förstört hennes liv, så vore ju inte det de bästa valet kanske :p Haha

Får väl se sen. Chefen sa att jag skulle vara redo iaf.
Haha...jag är alltid redo ;p

Av ♥ Estella B ♥ - 4 augusti 2007 13:30

Fick ju lov att gå upp kl.08 igår morse. Bara för att gå ut med hunden.
Jag säger då de...jag har alltid velat ha en egen hund, men där gick gränsen. Jag har nu ångrat mig :p
Det var lite tidigt. Iof så skulle jag ändå upp runt den tiden.. men iaf  xD
Jag måste ju få klaga lite :p
Tänk hur de är att gå upp tidigt o gå ut med en hund på vintern. God damn.

Anywho.
Fixa iordning mig för begravning sen.
Gick ner på stan till morfars gamla lägenhet o mötte familj o släkt..de va nog runt 11.
Satt där till typ kl.13 Då kom Sammy o hämta oss, och körde oss till kapellet.
Träffade fan massa släkt som jag inte ens visste att jag hade :p
Haha..inte så bra kontakt där inte.
Jag och mina syskon var ju dom enda barnen där, så vi 5 stod på led, och så kom alla fram o skaka hand med oss :p
Va lite kul faktist.

Kl.13.45 gick alla in där i salen.
Jag o mina yngre syskon fick sitta på rad 2, och sen dom närmre..typ mamma o hennes bror, och sen min äldsta syster och kusin satt i raden framför.
Asså..helt ärligt.. Jag var så uttråkad. Jag är grymt elak av mig å.
Jag o lillsyster satt o typ asgarva åt prästen (sorry) men asså.. han satt o berätta värsta historien om att typ..min pappa skulle komma fram till morfar uppe i himelen och möta honom.(min pappa är alltså död han med)
Sen typ..skulle dom gå o palla äpplen (?)
Morfar skulle tydligen palla dom, och han bad min pappa att ta kort på honom medans han gjorde de :s (eftersom min morfar var fotograf)
Jag fattade asså...NOLL. Det hela var tydligen (jag frågade mamma efteråt) att..morfar skulle göra ett fotoalbum i himelen..And again -->(?)
Han berättade historien i säkert..en kvart.
Asså..det var ju bra gjort men..näe. Jag kunna verkligen inte hålla mig för garv.
Kändes ju så dumt..elakt om inte annat, så jag försökte dölja de genom att köra upp rosen i nyllet på mig själv.
Hahaha..bra räddning då :p

Efter vi setat där i typ en timme o sjungit psalmer.. HAHA..Helt ärligt.. jag sjöng med *asg*
och ah..allmänt lyssnat klart på talen o de, så skulle vi ju åka o fika.
Det jag hade längtat efter hela dagen :p Jag va sjukt hungrig.
Asså...jag är ju inte lite känslokall.
Iaf.. Vi alla åkte bort till Fors Församlingshem, och där hade dom dukat upp fika. (tack gud)
Vi syskon, plus min kusin, fick sitta vid ett bord...och dom andra vid andra bord..men ah..vem fattade inte de då? ;p
Prästen kom o satte sig vid vårat bord sen. Haha..helskön präst asså.
Han va asrolig..verkligen.
Man kunna ju inte direkt tro att han va präst inte.

Anyway:
Vi satt väl kvar och fikade i ett par timmar, sen följde jag med mamma upp till morfars lägenhet igen.
Skulle hämta med mig lite skivor och tavlor o så.
Trevligt trevligt.
Efter de drog jag iaf hem..Och vad skönt att jag kan avsluta denna bloggen nu.

Haha..peace out yo'

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards