Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 27 augusti 2007 23:49

Gick upp runt 09.30 idag, skulle ner till stan till morfar och packa ihop hans lägenhet.
Kom dit runt kl.11
Mamma, lillebror och Tommy var redan där, och storesyster kom efter ett tag.

Höll på o packa i ett par timmar.
Mestadels av tiden gick väl åt till att dela upp saker vi själva skulle ha :p
Jag tog med mig sjukt mycket grejer hem, jag har inte ens plats för allt.
Haha...jag måste skaffa större lägenhet :p Att inte en 2:a räcker till lilla mig  xD
Tog med mig ett skivställ med typ...utan att överdriva..några hundra skivor i. Haha...allt är typ dansband å..Inte lilla lycklig jag är nu då  xD
Älska dansband!
Tog med mig massa jävla tavlor å, och såna där ställningar man ställer blommor på. Har alltid velat ha såna =) Det blir ju så fint när man har de.
Problemet är ju bara vart fan dom ska stå...för jag har verkligen ingenstans att ställa dom. illa.

Efter vi gett upp packningen så gick Jag, mamma, lillebror och Vikner ner till Donkan och käka, sen drog lillebror o Vikner, och jag o mamma tog en liten shoppingrunda på stan =)
Köpte värsta fina väskan...så stolt :D och mamma köpte en likadan =)
Och sen köpte jag en plånbok å. Mycket bra köp tycker jag...Fast de tyckte typ inte Jonna  xD Haha.

Efter vi iaf shoppat lite så gick jag o mamma upp till Morfars lägenhet igen.
Satt där o väntade på Jonna för hon skulle köra hem mig med mina grejer.
Körde 2 lass först, och sen åkte vi till Tuna Park och kollade ut en ny mobil till Jonna, och jag letade högtalare till datorn min.
Hitta typ inget där, så vi åkte ner till stan. Där hitta Jonna iaf sin mobil...som hon köpte, men inte var nöjd med :p Haha...och hon klagar på att jag lägger ut ovärt mycket pengar på väska o plånbok. Du då :p
Åkte iaf sen förbi morfars lägenhet igen, och tog de sista lasset.
Very good!
Hon körde hem mig sen, och sen har jag typ bara setat här..och försökt packa upp de mesta jag släpat med mig hem :p
Går inge bra kan jag lova.

Mamma så nåt lite "rörande" till mig idag.
Att hon är orolig för mitt festande. Hon tycker att jag dricker alldeles för mycket. Visst, jag håller verkligen med om de, men trodde kanske inte det var så illa :/
Jag sa iaf att jag ska tänka på det, och sluta supa lika mycket.
Nu ska jag verkligen hålla det också. Passar rätt bra å, för nu är sommaren slut =)
Ella goes nykterist  xD

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards