Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 7 augusti 2007 22:56

1. It is important that a man helps you around the house and has a job.

2. It is important that a man makes you laugh.

3. It is important to find a man you can count on and doesn't lie.

4. It is important that a man loves you and spoils you.

5. It is important that these four men don't know each other!

Av ♥ Estella B ♥ - 7 augusti 2007 22:52

Kan verkligen inte komma över hur sjukt bra denna låten är.
Helt otroligt att jag inte tröttnat på den än...efter 3 månader!

Hellogoodbye - Here In Your Arms

I like,
Where we are,
When we drive,
In your car.
I like,
Where we are;
here.

Cause our lips,
Can touch,
And our cheeks,
Can brush.
Our lips,
Can touch;
here.

You are the one, the one that lies close to me.
Whispers "Hello, I've missed you quite terribly."
I fell in love, in love with you suddenly.
That there's no place else I could be but here in your arms.


I like,
Where you sleep,
When you sleep,
Next to me.
I like,
Where you sleep;
Here.

our lips,
Can touch,
And our cheeks,
Can brush.
Our lips,
Can touch;
here.

You are the one, the one that lies close to me.
Whispers "Hello, I’ve missed you quite terribly."
I fell in love, in love with you suddenly.
That there's no place else I could be but here in your arms.


Our lips,
Can touch.
Our lips,
Can touch;
here.

You are the one, the one that lies close to me.
Whispers "Hello, I miss you quite terribly."
I fell in love, in love with you suddenly.
That there's no place else I could be but here in your arms

You are the one, the one that lies close to me.
Whispers "Hello, I miss i miss you."
I fell in love, in love with you suddenly.
That there's no place else I could be but here in your arms

Here in your arms
Here in your arms

Av ♥ Estella B ♥ - 7 augusti 2007 21:32

Blidde party igår igen. Jag hann ju iaf vara nykter 4 dagar på en o en halv vecka. Bra där Ella. Haha

Chefen ringde vid kl.23 igår och sa att jag skulle skynda mig till jobbet :p
Haha..jag såg för jävlig ut, så jag sa att han skulle ge mig en halvtimme.
Men...nej..20 minuter fick jag :p
Blev inte så att jag kom efter 20 min iaf..det tog typ en timma för mig att komma dit :p Jag är lite seg ibland bara :p

Det var bara chefen och Linda där. Fast väldigt trevligt iaf.
Började med en drink så att jag skulle komma igång, sen tänkte jag köra på vin resten av kvällen..för jag blir inte bakis. Men icke.. Det blidde bara drinkar..och nån öl. Det funka iaf..blev inte jättemycket bakis.. bara så där jobbigt att man  vill äta allt, fast man inte vet vad man är sugen på.>
Jobbigaste känslan som finns ju :|

Anywho
Linda o jag satt o prata i lördags, om att jag skulle bli lebb bara för att jag blir så arg på alla otrogna svin till män.
Och hon hade då pojkvän...Tills igår, då hon fick reda på att han vart otrogen med flera stycken.
Och vad var de jag sa... Mahah...man kan inte lite på nån!
Hon bestämde iaf sig för att bli lebb med mig.
Så från och med nu är jag flata! Just so you know. Haha
Fast kom på sen att...jag kan nog inte ens tänka mig mig själv med en brud..eftersom jag hatar de flesta brudarna med xD Jag hatar nog alla tror jag :p
Jag får väl skaffa hund o leva celibat då =)

Kom hem runt 06 imorse, och vakna runt 12 typ..
Skulle egentligen ner på stan med Jonna o fika, men ja la mig o sova igen...så ringde hon o väckte mig typ vid 15. Tror jag var lite trött :p
Blev ingen fika iaf, men Jonna kom hit en sväng på kvällen o så satt vi o prata lite.
Trevligt värre.

Imorrn blir de nog till Åke o städa. Eller njae..städade ju där i förrgår o han är i Finland..så de läre ju inte va så stökigt ;p
Men jag måste iaf dit o kolla tvättider.
Han betalar mig sjukt bra, så jag älskar o jobba för han :p
Haha..så kan de ju också vara   =)

Glo film nu kanske?
Peace out fuckers

Av ♥ Estella B ♥ - 7 augusti 2007 21:02

Det roliga är ju att de är så jävla sant !

7 stupid things people say and do


1.People who point at their wrist while asking for the time...
I know where my watch is pal, where the fuck is yours?
Do I point at my crotch when I ask where the toilet is?

2.People who are willing to get off their ass to search the entire room for the Tv remote because they refuse to walk to the Tv and change the channel manually.

3.When people say "It's always the last place you look". Of course it is. Why the fuck would you keep looking after you've found it?
Do people do this? Why and where are they? Gonna kick their ass!

4.When people say while watching a film "Did you see that?"
No loser, I paid $10 to come to the cinema and stare at the fucking floor.

5.People who ask "Can I ask you a question?" .... Didn't really give me a choice there, did ya sunshine?

6.When something is "New and improved". Which is it? If it's new, then there has never been anything before it. If it's an improvement, then there must have been something before it.

7.When people say "Life is short". What the fuck? Life is the longest damn thing anyone ever fucking does!! What can you do that's longer?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards