Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 29 augusti 2007 23:08

Jag vill bara berätta att du är underbar.
Att du är söt.
Att du är snäll.

Att det är din personlighet, att du är sån underbar människa.
Att det är ditt utseende, att du är så himla söt.
Att jag skulle vilja krama dig och aldrig släppa taget.
Att jag kan sitta o titta på dig i timmar.
Att det är din klokhet, att du alltid har svar på mina frågor.

Att det är det som gör dig till den du är, den jag tycker så mycket om.
Att det inte finns någon annan som dig.
Att du är speciell.

Att jag önskar att du visste att det är dig jag menar.
Att du visste hur jag känner.
Att du skulle veta allt jag vill säga dig.
Att du skulle förstå.
Att detta gör mig svag och rädd.


Back to yesterday, and the day before...and before....all along to last year.
1 september 2006 <3
Kommer alltid finnas i mitt minne

Av ♥ Estella B ♥ - 29 augusti 2007 19:18

Blev rätt sen natt igår :p Kom i säng runt 03. Inte bra alls...man sover ju så länge då.
Satt på sexzone chatten med Roof o Pernilla o några fler, vi körde sanning eller konsekvens. *asg* Sjukt roligt det var!
Roof's Gb rockade ju.."Tjusigt" jag garvar fan fortfarande.
Helt jävla klockrent!
Underbara människor de finns =)
Roof märkte klockan först...tiden gick ju så fort..märkte ju inte de heller.
Så typ alla gick o la sig då. (vid 03)
Samma ställe inatt igen. Helt självklart :D Kommer bli min nya hobby  xD

Jonna ringde efter hon slutat jobbet idad, det var strax efter 16.
Hon sa att hon va sugen på "Spicy Hot" och då blev ju jag de å.
Trodde dom hade stängt...men tydligen inte. Mycket bra =)
Hon kom iaf o hämta mig runt kl.17, och sen åkte vi ner till Spicy o käka.
Dom gör så god mat så de är sjukt...verkligen värt pengarna!
Efter de så körde hon hem mig igen.

Ringde Åke o kollade jobb, så imorrn ska jag till han o städa. Passar perfekt =)
Blir nog upp till Morfars lägenhet efter de, och hjälpa mamma med sista packningen.
Mycket städning imorrn alltså.

Chefen på andra jobbet ville att jag skulle komma ner o festa med han ikväll.
Men jag sa till han att jag inte ville, för jag lovat att sluta dricka så ofta =)
Känner mig faktist as stolt =)
Han tar ju knappast nej som svar, så han sa "men joo, kom igen.. du behöver ju inte dricka så mycket"
Men den gick inte. Jag står fast vid nej.
Herregud! Detta ska jag väl ändå klara? Jaa...absolut.

Nollning för studenter nu i veckorna. Chefen har då iaf inte bett mig komma ner o jobba än, som de 2 senaste åren. Kanske slipper i år då?
Kan va skönt...men ändå synd, för de är sånt drag när dom kommer.
Iof så kanske det var de han ville, att det var därför han ville jag skulle komma ner ikväll...aja...då får han väl ringa sen då.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards